Kurz: Merchandising, Category management

Popis kurzu

Cieľom tréningu je naučiť účastníkov rozpoznať výhody správneho vystavenia produktov, čo významne ovplyvňuje predaj, vysvetliť, kto je zákazník a kto nakupujúci , vysvetliť, ako merchandising vplýva na impulzívne nakupovanie. Absolventi budú poznať význam merchandisingu v predaji, budú vedieť ako vystavenie tovaru vplýva na nákupné správanie. Budú poznať hlavné zásady a zákonitosti pri uložení tovaru na predajnom mieste. Absolventi sa budú vedieť uplatniť v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.



Obsah kurzu

Nástroje podpory predaja tovaru

  • Nástroje merchandisingu – osvetlenie, atmosféra, čistota, hudba, vôňa
  • Hlavné zásady merchandisingu
  • Umiestnenie prevádzky – merchandising a výkonnosť kategórie
  • Usporiadanie predajne
  • Kontrola merchandisingu, listing
  • Praktické precvičovanie uplatnenia merchandisingu v praxi

    Riadenie obchodných procesov

  • Definícia riadenia obchodných procesov
  • Význam, zásady a funkcie riadenia obchodných procesov
  • 8 krokov riadenia obchodných procesov
  • Výkonnosti jednotlivých kategórií tovaru
  • Praktické precvičovanie usporiadania jednotlivých kategórií v predajni

    Predajňa pohľadom zákazníka

  • Vnímanie predajne očami zákazníka
  • Miesto nákupu a miesto predaja (POS, POP)
  • Zóna orientácie (ZOO), slepý bod, zlatý trojuholník
  • Praktické precvičovanie pohľadu na predajňu očami zákazníka



Cieľová skupina

Key account manager (KAM), sales manager, area sales manager, obchodní zástupcovia, nákupcovia,pra­covníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.



Certifikát

osvedčenie



Poznámka k cene

Cena je stanovená za 1 účastníka/2 dni alebo dohodou/ kurz sa organizuje pri účasti minimálne 5 záujemcov.



Kontaktná osoba

Mgr.Martin Migát
+421 948 670 075
migat@artcomm.sk


Organizátor