Detail kurzu

TELEFONICKÁ KOMUNIKÁCIA – Vyhľadávanie a práca so zákazníkmi

CeMS, s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom kurzu je oboznámiť účastníkov so základmi telefonickej komunikácie. Účastníci získajú znalosti ako efektívne posilniť zručnosti v obchodnej komunikácii s klientmi pri telefonickom predaji a telefonickej komunikácii. Získajú veľmi dobré verbálne komunikačné zručnosti, budú vedieť aktívne počúvať, správne identifikovať potreby klientov a adekvátne reagovať na ich požiadavky. Naučia sa ako správne prekonávať námietky, osvoja si spôsoby jednania s rozličnými typmi zákazníkov a nadobudnú zručnosti na zvládanie problémových situácií. Cieľom kurzu je aj motivovať účastníkov k prekonaniu strachu z telefonovania tak, aby sa telefonovanie pre nich stalo príjemnou súčasťou každodennej práce.

Obsah kurzu

  • Telefonická komunikácia a jej nástroje, typy komunikácie
  • Efektívne telefonovanie, základy úspešného telefonického kontaktu so zákazníkom
  • Časti telefonického rozhovoru
  • Výhody a nevýhody telefonického kontaktu
  • Špecifiká komunikácie cez telefón
  • Techniky kladenia otázok, typy otázok
  • Komunikačné zručnosti počas telefonického kontaktu, verbálny a neverbálny prejav v telefóne (tempo, hlasitosť, …)Poznanie typu partnera počas telefonovania a prispôsobenie sa komunikačným štýlom, prejavy počúvania a empatie v telefóne
  • Základy telemarketingu, vyhľadávanie zákazníkov, aktívny a pasívny štruktúrovaný rozhovor
  • Chyby pri telefonovaní, vhodné a nežiaduce výrazové prostriedky v telefóne
  • Zvládanie problémových situácií, agresivita, pasivita, manipulácia
  • Tréning telefonátov a praktický nácvik zvládania námietok

Kontaktná osoba


+421 911 280 995
cems@cems.sk

Hodnotenie




Organizátor