Detail kurzu

BRATISLAVA - Praktické príklady zadávania podlimitnej zákazky (§ 113) a zákazky s nízkou hodnotou (§ 117) - workshop.

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Seminár je zameraný na vysvetlenie procesu a jednotlivých fáz verejného obstarávania, praktického postupu zadávania podlimitnej zákazky a zákazky s nízkou hodnotou. Na simulovanom príklade vo svetle aktuálnej novely zákona prejdeme celý proces verejného obstarávania podlimitnej zákazky bez EKS od začiatku až po koniec – stanovenie stratégie obstarania zákazky, predpokladaná hodnota zákazky, príprava súťažných podkladov, návrhu zmluvy, hodnotiacich kritérií, podmienok účasti, výzvy na predkladanie ponúk, vypracovanie zápisníc z otvárania a vyhodnotenia ponúk, informačné povinnosti voči ÚVO, budeme riešiť žiadosť o vysvetlenie, žiadosť o nápravu a objasníme aké sú lehoty. Na simulovanom príklade budeme zadávať zákazku s nízkou hodnotou a vysvetlíme, aké povinnosti je potrebné plniť.

Obsah kurzu

  • prehľad aktuálnej zákonnej úpravy verejného obstarávania a súvisiacich predpisov od 1.11.2017 vo vzťahu k danej téme
  • podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou z hľadiska finančných limitov a pravidlá pre ich zadávanie
  • súťažné podklady, ich štruktúra a zrozumiteľnosť, oznámenia a výzvy – čo má byť ich obsahom, aké sú zákonné lehoty
  • ako vyhodnocovať splnenie podmienok účasti zo strany uchádzačov, subdodávateľov a iných osôb prostredníctvom ktorých preukazuje uchádzač zdroje alebo kapacity, ako vyhodnocovať ponuky v rámci určených kritérií na vyhodnotenie – zápisnice a ich obsah
  • ako postupovať v prípade, keď nám je doručená žiadosť o nápravu
  • ako formulovať návrh zmluvy, čo musí byť jej obsahom

Pred podpisom zmluvy kontrolujeme splnenie osobitných požiadaviek zo strany úspešného uchádzača; súčinnosť úspešného uchádzača vyžaduje zákon

  • informačné povinnosti verejného obstarávateľa voči ÚVO vo svetle aktuálnych zmien
  • ako je to s RPVS v prípade podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou
  • ako zadávať zákazky s nízkou hodnotou po zvýšení ich finančných limitov
  • blížime sa k úplnej elektronickej komunikácii v procese verejného obstarávania – ukážeme si ako IS v súčasnosti aplikovať, čo už musíme, čo ešte nie
  • vaše problémy a otázky

Cieľová skupina

verejných obstarávateľov -začiatočníkov a všetkých ktorí majú o problematiku záujem.

Certifikát Potvrdenie účasti na seminári

Kontaktná osoba

Adriana Matúšová
+421 914 124 580
vzdelavanie@otidea.sk

Hodnotenie




Organizátor