Detail kurzu

Pokročilé SEO - optimalizácia pre vyhľadávače II.

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Stále nie ste prvý v Gúgli? Optimalizujeme a stále sú pozície veľmi malé? Niekde robíte chybu a možno máte neaktuálne informácie o SEO optimalizácii, čo sa Vám na našom kurze nestane. Stále Vás trápia agentúry a sľuby freelancerov, že oni to dokážu a za nemalé peniaze Vás „dostanú na prvé priečky”. Neverte prázdnym slovám a neplaťte za niečo, čo zvládnete hravo aj s sami. SEO optimalizácia je hlavne o Vašom čase a praktických no hlavne aktuálnych vedomostiach. Kurz Pokročilé SEO je určený predovšetkým pre správcov a majiteľov väčších webstránok alebo SEO konzultantov, ktorí už s optimalizáciou stránok majú aspoň základné skúsenosti. Je to kurz, ktorý je voľným pokračovaním našej SEO jedničky. Dôraz sa kladie predovšetkým na praktické SEO problémy, ale zároveň sa kurz snaží účastníkov oboznámiť aj s teoretickými základmi príbuzných odvetví, a to s použiteľnosťou a prístupnosťou webstránok. Nemalá časť kurzu je venovaná riešeniu konkrétnych problémov webových stránok účastníkov – Workshop. Vaše otázky sú vítané a už teraz zodpovedané. Po kurze bude z Vás na slovo zvaný odborník, ktorého už nikto neoklame prázdnymi rečami.

Obsah kurzu

Prístupnosť a použiteľnosť

  • SEO a prístupnosť webových stránok
  • čo je prístupnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité
  • pravidlá prístupnosti
  • ako sa prístupnosť a SEO kontroluje?
  • SEO a použiteľnosť webových stránok
  • čo je použiteľnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité
  • pravidlá použiteľnosti
  • Web na mobilných zariadeniach
  • čo sú rozdiely oproti desktopovému browsovaniu
  • aké sú možnosti SEO optimalizácie pre mobily
  • ako testovať mobilnú použiteľnosť
  • Rýchlosť načítania stránok – je dôležitý?
  • ako vstupuje do „hry“?
  • ako testovať rýchlosť načítania
  • čo sú najčastejšie chyby a ako sa im vyvarovať?
  • Rich snippets – čo to je, čo to ovplyvňuje
  • aký štandard použiť

Návrh webstránky s pohľadu SEO

  • čo sú to kľúčové slová
  • Analýza kľúčových slov
  • čo od nej môžeme očakávať
  • ako nám dáta formujú štruktúru webu a navigáciu na webe
  • čo je a na čo slúži klasifikačná analýza kľúčových slov
  • Analýza dát nad kľúčovými slovami
  • čo určujú jednotlivé klasifikácie, ako určiť ich dôležitosti, ako určiť trendy, ako tieto poznatky dostať na web a ako následné práce priorizovať
  • Návrh elementov stránok
  • ako vytvoriť z analýzy kľúčových slov presné znenie elementov stránok
  • URL, title, nadpisov, či kľúčové slová do textu

Získavanie spätných odkazov

  • Redakčný plán na blog
  • prečo ho postaviť
  • ako hľadať nápady na články
  • ako písať články a čo s nimi potom
  • Sociálne siete – ako využiť sociálne siete pre offpage SEO
  • Známa značka – ako hľadať spätné odkazy pre známe firmy
  • Widgetbaiting – čo je to, kto to vie využiť a ako sa to správne robí

Konkurencia

  • Analýza spätných odkazov konkurencie
  • aké stratégie používa konkurencia na získanie spätných odkazov
  • ktoré nástroje nám to povedia
  • ako dané informácie môžem využiť
  • je to správne?

SEO nástroje

  • Toolbary pre prehliadače
  • ktoré toolbary používať a ktoré funkcie sú najužitočnejšie
  • Nástroje pre analýzu spätných odkazov – ktoré používať a ako
  • Nástroje pre analýzu kľúčových slov – ktoré používať a ako
  • Nástroje pre nájdenie článkov – ktoré používať a ako
  • Google Search Console / Google Webmaster tools
  • analýza vyhľadávania a iné užitočné informácie pomocou Webmaster Tools
  • Google Analytics
  • určenie ušlých príležitostí a efektívnych vstupných stránok
  • Ako merať a hodnotiť SEO – ako určiť tzv. KPIs

Modelové situácie v prax

  • Lokálne SEO
  • ako sa dostať na Google mapy a mať dobré pozície
  • Duplicita
  • riešenia vnútornej a vonkajšej duplicity
  • Zrušenie alebo presun webu/stránky – 404 vs. 301 redirect
  • Zákaz indexovania
  • rozdiely medzi nofollow
  • čo je to meta robots a robots.txt
  • PageRank sculpting – nofollow alebo konsolidácia obsahu?
  • Viaceré weby – veľké weby, minisites a microsites
  • Weby s jazykovými mutáciami – vlastné weby, subdomény alebo adresáre?
  • Algoritmy vhľadávačov
  • voľná diskusia na algoritmy
    • Rankbrain
    • PageRank
    • TrustRank
    • algoritmus HITS
    • Panda
    • Penguin
    • brandové algoritmy a iné

Mini workshop a praktická časť

  • Rozbor kľúčových slov
  • Najväčšie problémy webu
  • Rozbor spätných odkazov konkurencie
  • Návrh stratégie získavania spätných odkazov
  • Voľná diskusia – otázky a odpovede

Cieľová skupina

mierne pokročilý

Kontaktná osoba

Iveta Horná
+421 2/492 030 80
info@itlearning.sk

Hodnotenie




Organizátor