Detail kurzu

Popis kurzu

Základnými otázkami personálneho marketingu je: Prečo by mal zamestnanec pracovať práve v našej spoločnosti? Akými hodnotami a benefitmi ho oslovím? Ako si ho udržím?

Súčasťou marketingu a budovania značky je image, reputácia a dôveryhodnosť. Platí to rovnako v spotrebiteľskom marketingu aj v personálnom marketingu

Zo školenia Marketing v HR si odnesiete:

  • pochopenie princípov marketingu pre potreby HR
  • potrebnosť hodnôt (EVP) a ich tvorbu
  • ako budovať značku zamestnávateľa v očiach zamestnancov a kandidátov
  • budete vedieť komunikovať s uchádzačmi cielene a efektívne

Obsah kurzu

Na školení sa dozviete:
  • čo znamená budovanie značky zamestnávateľa
  • aký je rozdiel medzi často používanými spojeniami Employee branding a Employer branding
  • aké sú základné kroky budovania značky zamestnávateľa
  • ako analyzovať stav spoločnosti
  • aký prieskum použiť na získanie relevantných informácií k budovaniu značky
  • ako segmentovať zamestnancov z hľadiska ich potrieb, očakávaní a preferencií
  • ako pripraviť benefity pre jednotlivé segmenty
  • čo znamená hodnota pre zamestnancov (EVP – Employee Value Proposition)
  • ako zistiť vnímanie hodnoty zo strany zamestnancov a zákazníkov
  • ako stanoviť hodnotu pre zamestnancov (EVP – Employee Value Proposition)

Cieľová skupina

Školenie je určené pre:

  • personálnych manažérov
  • riadiacich pracovníkov
  • pracovníkov marketingu a obchodu

Kontaktná osoba

Michaela Macháčová
+421 949 892 636
michaela.machacova@mbbm.sk

Hodnotenie




Organizátor