Detail kurzu

Obchodné rokovanie a vyjednávanie

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

„Výklad bol veľmi zrozumiteľný, s príkladmi zo života, s vysvetleniami. Lektorka bola výborne pripravená. Bol to vynikajúci kurz, odnášam si z neho veľa.“

  • osvojíte si základné prvky efektívnej komunikácie
  • zvládnete komunikáciu v súlade s komunikačnými štandardami spoločnosti a zdokonalíte sa v profesionálnej obchodnej komunikácii.
  • naučíte sa porozumieť potrebám a očakávaniam zákazníka.
  • rozviniete svoje predajné zručnosti s dôrazom na efektívnosť každého obchodného rokovania

Obsah kurzu

  • ciele efektívneho obchodu
  • vyhľadávanie potenciálnych klientov a nadviazanie prvotného kontaktu s obchodným partnerom – telefonické dohodnutie schôdzky, rozprávanie s kompetentným, písomný kontakt (list, e-mail, fax);
  • protokol obchodného rokovania;
  • vytvorenie dôvery u klienta;
  • prostredie obchodného stretnutia – výhody, nevýhody;
  • verbálna (priamy a nepriamy rozhovor) a neverbálna komunikácia (vlastná neverbálna komunikácia, neverbálna komunikácia obchodného partnera);
  • identifikácia potrieb zákazníka;
  • predajný proces a jeho fázy;
  • vyjednávanie a zvládanie námietok;
  • návrh riešenia a argumentácia;
  • prezentácia – spôsoby prezentácie, voľba prezentácie podľa zákazníka;
  • uzatvorenie obchodu – uzatváracie techniky;
  • asertívne zvládanie konfliktných situácií so zákazníkmi, nácvik komunikácie s kritickým typom;
  • budovanie vzťahu so zákazníkom.

Cieľová skupina

  • manažéri na rôznych úrovniach riadenia
  • majitelia firiem
  • key account manažéri
  • obchodníci, sales manažéri
Hodnotenie




Organizátor