Detail kurzu

Raketový Copywriting I. - stratégia písania a cvičenie kreatívy, dokonalé texty na webe, v reklame a v marketingu

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Hneď možno na úvod a na vysvetlenie zásadná otázka - prečo raketový Copywriting. Pretože sa raketovou rýchlosťou za pár hodín na tomto praktickou kurze naučíte všetko potrebné, teóriu aj praktické ukážky o tvorení a písaní textov na web stránku a do marketingu ale aj preto, že sme chceli kurz nazvať pútavo. Podarilo sa? :) Čo sa naučíte: Nikto vašu stránku nebude čítať, zbytočne píšete, niet komu. Nepíšte veľa, stačí stručne. Nie sú potrebné texty, stačia obrázky. Toto sa v minulosti hovorilo v textoch na weboch a niektorí to tvrdia aj dnes. To vážne?! Totálna hlúposť, pretože aj vy čítate tento text aj napriek tomu, že je daného textu pomerne veľa. A prečo? Lebo máte záujem o kurz Copywritingu a preto sa o ňom chcete dozvedieť čo najviac. Presne tak, ako budú čítať aj vaše texty. Neverte nikomu, kto tvrdí, že texty sú zbytočné. Sú dôležité, pretože sa ľudia a vaši zákazníci budú podľa nich rozhodovať, či budú alebo nebudú nakupovať. Postavte váš úspech na obsahu. Ako ho dobre tvoriť nielen v marketingu, ale aj na vašom webe? To sa naučíte na tomto praktickom kurze. Pre koho je kurz určený: Kurz raketový Copywriting I. je určený pre tých, ktorí spravujú alebo budú spravovať webové stránky, tvoriť ich, písať texty na web stránky, či popisovať produkty na internetové obchody, prípadne iný webový portál s vlastným obsahom. Tiež je pre tých, ktorí budú tvoriť a písať reklamu, marketingové texty, slogany, nadpisy, prípade spolupracovať s grafikom zodpovedným za vizuálnu časť reklamy. V kurze sa venujeme príprave pekných a hlavne úspešných textov, ktoré budú vaše produkty, či služby predávať. Naučíte sa čo je to motivácia, čo to znamená stimulácia, kedy je zľava dobrá a kedy zbytočná, ako má vyzerať vaša vstupná stránka a ako vás bude Google za vaše texty milovať. Štatistika dnes hovorí, že 80% webových stránok sú možno pekné na pohľad, ale nepredávajú vďaka obsahu – textom. Zaraďte sa raketovou rýchlosťou a jednoducho medzi tých, ktorých webstránky predávajú. Kurz je plný praktických rád a príkladov, ktoré vychádzajú z psychológie medziľudskej komunikácie, predaja a budovania vzťahov. Prezentácia, ktorá účastníkov po celý čas kurzu sprevádza, ako aj tlačené praktické príklady vám počas kurzu bude k dispozícií.

Obsah kurzu

- Úvod do internetového marketingu - Čo je to SEO - Čo je to copywriting - Čo je to PPC reklama - Copywriting - Ako písať dobré texty - Čím začať o čom mám písať - Prečo písať - Pre koho budete písať - Plán práce - Pre koho píšete texty - Kto je zákazník - Osobnosť, potreby a priania - Motivácia - Stimulácia zákazníka - Myšlienky zákazníka - Ako zaujať zákazníka - Marketing - Šablóna - Záujem - Čoho sa vyvarovať - Slogany - Kto môže vymyslieť slogan - Ako tvoriť - Názvy a obal výrobkov - Ako má kvalitný názov vyzerať - Príklady úspešných - Nadpisy - Význam nadpisov - Inzeráty, noviny, letáky ... - PR články - Čo je to PR reklama -Článok o firme - Články o konkrétnom produkte - Internetové PR články - Inzercia, inzeráty - Direct marketing - Letáky - Prospekty - E-mail marketing - Katalóg produktov - Banerová a PPC reklama na internet - Bannery - PPC reklama -Texty reklám

Cieľová skupina

začiatočník

Kontaktná osoba

Jana Rievajová
02/49 20 30 80
info@itlearning.sk

Hodnotenie




Organizátor