Detail kurzu
Úspešný predajca, obľúbený obchodník (2,5 DŇA)
Espiral, s.r.o.
Popis kurzu
Poďte s nami pochopiť čo je podstatou úspechu v obchode. Pochopenie podstaty, Vám zabezpečí plnenie Vašich osobných a firemných cieľov v čase a privedie k vysokej spokojnosti.
Cieľom tohto vysoko intenzívneho rozvojového programu, je:
- Vybudovanie a rozvoj Vašich excelentných komunikačných, predajných a seba-riadiacich schopností a zručností
- Uvoľnenie Vášho vnútorného potenciálu pre Váš život komplexne a pomôcť Vám plne rozvinúť Vaše „IKIGAI“
Našim osobným cieľom a záväzkom v tomto tréningu tiež bude:
- Vytvoriť tvorivé, podporné prostredie v dôvere, pre excelentné fungovanie medzi účastníkmi, s uplatnením talentov a jedinečností všetkých prítomných.
Počet účastníkov v skupinovom tréningu: max 10/2 lektori
Rozsah: 2,5 dňa/20 hodín
- 9:00 – 17:00 (2 dni)
- 9:00 – 13:00 (3. deň)
Forma vzdelávania:
- Prednáška, mentoring, trénovanie, demonštrácia a interakcia
- Koučovací prístup, koučing, NLP techniky
- Individuálne trénovanie naučeného a (samo)štúdium z podporných študijných materiálov
Miesto tréningu v Bratislave: bude spresnené záujemcom
Obsah kurzu
Zostavili sme pre Vás Výživný tréning úspešného predajcu, žiadaného obchodníka, s top témami rozhodne žiadna „vata“. Vždy, v závislosti od skupiny a času, sa venujeme aj nezaradeným témam, nevyhnutným aktuálne pomenovaným potrebám.
Čomu sa budeme venovať – stručne:
- Moja „nočná mora“ z obchodného/telefonického rozhovoru (S akými problémami/obavami sa najčastejšie stretávate?)
- Skoncujete s nefunkčnými stratégiami a osvojíte si tie prospešné
- Analýza vlastného prejavu pri telefonovaní; Čo si klient všíma a hodnotí v kontakte s nami, ako počúvame jeho slová a reč jeho tela (aj keď ho nevidno), čo hovorí to naše telo, ako znejú naše slová
- Aktivity na empatiu – Ako identifikovať potrebu klienta
- Konzultatívny predaj a trojrola obchodníka, pracovníka call centra, poradcu
- Štyri aspekty komunikácie zabezpečujúce „Vedomý biznis“
- Ako propagovať a predať produkt účinne – v čom sme jedineční a
ako potrebujem vedieť prezentovať seba/svoju firmu, využívať magickú rétoriku
- Aktivity na aktívne počúvanie; Predstavíme si absolútne prirodzené techniky aktívneho počúvania
- Charizma – viac vplyvu, viac úspechu; Nácvik Mirroring – leading – rapport
- Telefonovanie – Proklientská, empatická a asertívna komunikácia na telefóne – Zásady efektívnej partnerskej komunikácie … A ako je to, keď sa stretneme zoči-voči, za jedným stolom, či na recepcii?
- „Moja osobná značka, dôveryhodnosť“ Viem kto som, v čom je moja hodnota, čo ponúkam; Rešpektujem seba aj zákazníka/ kolegu/nadriadeného
- Osvojenie si prijímania a dávania konštruktívnej spätnej väzby, schopnosti byť schopnejší vyzvať klienta hovoriť o svojich dilemách i potrebách, vyjadriť svoje vlastné potreby a žiadosti účinným spôsobom, za účelom budovania vzájomnej dôvery, úcty a rešpektu
- Vysoko účinná konštruktívna spätná väzba – Nácvik formulácií zdravého feedback-u sebe, klientovi, kolegovi
- Formulácie očakávaní a potrieb cez nemanipulatívne techniky ovplyvňovania win:win ai
- Nácvik asertívneho empatického vyjadrenia
- Ako asertívne reagovať na agresiu iných a uplatniť partnerský prístup
- Príprava rozhovoru – aktívna samostatná tvorba skriptov, prezentovanie – hlasovanie za tie najlepšie
Ale taktiež:
- Ovládneme Stres manažment, osvojíme si schopnosť prekonať strach z odmietnutia?
- Ako pripraviť seba pred telefonovaním?
- Ako efektívne a bez dlhých rečí získať záujem klienta pre schôdzku?
- Ako vyvolať záujem a zvedavosť u potenciálneho klienta už v prvej minúte, udržať jeho pozornosť a záujem o schôdzku, ktorej sa rád zúčastní?
- Ako nadviazať vzťah s klientom, keď práve nie je v dobrej nálade, prípadne sme sa ešte nikdy osobne nestretli a komunikujem s ním len cez telefón, či iné siete?
- Ako klienta motivovať k lepším výkonom, vlastnej angažovanosti
V KOCKE
- Osvojíte si magickú rétoriku
- Spoznáte čo hrá v komunikácii skutočnú rolu, uľahčuje videnie, porozumenie stanoviska niekoho iného a pomáha nám ísť, svojmu komunikačnému partnerovi, na ceste v ústrety.
- Porozumiete seba-motivácii a ako premôcť strach z telefonátov, rokovaní a získanú energiu využiť na presvedčivé rozhovory s vyššou úspešnosťou a ešte sa na ne budete aj tešiť.
Zameriame sa na prehĺbenie aktívneho počúvania a vedenie bdelého charizmatického rozhovoru a používanie účinnej spätnej väzby. Nácvik formulácií zdravého feedback-u sebe, klientovi, partnerovi nácvik asertívneho vyjadrenia a výrokov typu „JA“/ I message; formulácie očakávaní a potrieb ai, Vám pomôžu osvojiť si prijímanie a dávanie konštruktívnej spätnej väzby, byť schopnejší vyzvať klienta hovoriť o svojich dilemách i potrebách a priniesť mu úžitok. Praktický tréning stres manažmentu a zvládania negatívnych myšlienok, obáv, Vám pomôže uvoľniť osobný potenciál a efektívne využívať osobné vnútorné zdroje, schopnosť organizovať si čas v úcte i sebaúcte, byť proaktívny, motivovať seba i druhých, inšpirovať, nabudiť, spolupracovať win:win.
- Vytvoríte si a precvičíte prezentáciu svojej osoby/osobnej idei, svojho IKIGAI – Vystaviate si svoju zápalkovú reč/výťahovú reč, so spätnou väzbou, svoju účinnú komunikačnú stratégiu.
Prostredníctvom rokmi overených poznatkov, interaktívnych diskusií, aktivít a rozvojových hier, psychologických dotazníkov na zlepšenie sebapoznania, zefektívnite účinnosť svojej komunikácie a vybudujete dôveru a kvalitnú spolupráce, ako so svojimi klientmi a obchodnými partnermi, rovnako tak i vo svojich osobných každodenných interakciách.
Získaním nových znalostí, získate potrebnú istotu a sebadôveru, dôležitú podporu pri flexibilite, budovaní a udržiavaní tvorivej a radostnej atmosféry všade vôkol seba. A teraz…? Teraz vykročte zo svojej ulity a poďte sa DENNE STRETÁVAŤ SO SVOJIMI KLIENTMI a UŽÍVAJTE SI TO!
Čomu sa budeme venovať?
Ide o rozvojový program, realizovaný zážitkovou interaktívnou formou, s využívaním účinných koučovacích techník.
MOŽNOSŤ – objednanie ako INDIVIDUÁLNY TRÉNING Možnosťou je zvoliť si tréning výberom, len Vami preferovaných tém, zameraním sa čisto na Vás a Vaše potreby rozvoja. Témy teda budú aktuálne prispôsobované a „stretneme sa“ v témach tam, kde sa aktuálne nachádzate a posunieme sa spolu k predstave, ktorá je Vaša žiaduca.
Cena pri One to One:
- 2,5-dňový individuálny tréning 1053,–€
Len Vy a lektor – vyberte si vlastný termín
Cieľová skupina
Pre koho je rozvojový program určený:
- Obchodník, predajca
- Pracovník Call centra
- Majiteľ, konateľ firmy
- Freelancer
Ktokoľvek, kto túži pracovať s ľuďmi, od prvej chvíle úspešne
Cena pri skupinovej firemnej objednávke, je zvýhodnená
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality