Detail kurzu

Efektívna asistentka a vedenie sekretariátu: Od prípravy kávy až po organizáciu firemného eventu.

Popis kurzu

Tréning je určený najmä pre skupinu pracovníkov na sekretariáte, asistentky/asis­tentov riaditeľov a manažérov, ktorých úlohou je riadiť nielen svoj čas ale i čas nadriadeného (dohodnutie obchodnej schôdzky, príprava materiálov na porady, zápisy a pozvánky, a i.) Účastníci tréningu získajú teoretické vedomosti ako správne manipulovať a pripraviť písomnosti spojené s činnosťou podniku, ako zvládať čas a vyhnúť sa časovým stratám, ako správne a efektívne telefonovať. Súčasťou tréningu je množstvo praktických cvičení, ktoré dopĺňajú obsahovú náplň tréningu.





Obsah kurzu

Deň prvý

ORGANIZÁCIA A SEKRETARIÁT

  • Vstupné brány do firmy
  • Postavenie sekretariátu vo firme
  • Asistentka – pravá ruka manažéra
  • Požiadavky na sekretariát (situovanie sekretariátu, dispozičné riešenie pracoviska, komunikačné a pracovné zóny, organizácia návštev, odkladanie odevov a i.)

PÍSOMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKÁCIA NA SEKRETARIÁTE

  • Zásady písania obchodných listov podľa STN noriem
  • Osobné listy
  • Príprava a koncept, odporúčania k štylizácii
  • Vedenie zápisov z porád, pozvánky
  • Netiketa – elektronická komunikácia

EFEKTÍVNE TELEFONOVANIE

  • Hlasový prejav
  • Štýl prejavu
  • Stratégia jednania

ČASOVÝ MANAŽMENT ASISTENTKY

  • Zdravé postoje k organizácii času
  • Ako zvládať čas (spracovanie časového auditu, stanovenie prioritných úloh, tvorba časového plánu)
  • Obmedzenie časových strát

Deň druhý

PROFESIONÁLNA KOMUNIKÁCIA ASISTENTKY

  • Víťaz alebo porazený (naša reakcia na podnet)
  • Ako interpretovať reč tela? Ako vytvárať profesionálne image v neverbálnej rovine?
  • Naši komunikační partneri a ako na nich (komunikácia s partnerom v útoku/v úteku, aktívne počúvanie)
  • Asertívne správanie

ORGANIZÁCIA PODUJATÍ

  • Organizácia služobných ciest, tlačových besied, spoločenských podujatí, návštev
  • Definovanie a oslovenie cieľovej skupiny
  • Tvorba scenára
  • Pozvánky, technické a organizačné zabezpečenie

OBCHODNÁ A SPOLOČENSKÁ ETIKETA

  • Oslovovanie a pozdravy
  • Návštevy, práca s vizitkami, odovzdávanie darov
  • Rôzne typy spoločenských podujatí
  • Profesionálny outfit a visage asistentky
Cieľová skupina
  • pracovníci na sekretariáte
  • asistentky/asis­tenti riaditeľov a manažérov
Certifikát certifikát Poznámka k cene

Celková cena zahŕňa: dvojdňový tréning, pracovný materiál, občerstvenie (4x coffee break). Pri účasti viac osôb z jednej spoločnosti je cena pre ďalšie osoby 160 eur bez DPH/osoba.

Kontaktná osoba

Nikola Sedláčková
+421 907 403 253
info@eventive.sk





Organizátor