Detail kurzu

webinár: Verejné obstarávanie pre začiatočníkov - obstarávateľov 2 - dňový webinár

Akadémia vzdelávania Zvolen

Popis kurzu

Nielen pre začínajúcich verejných obstarávateľov sme pripravili praktický 2-dňový online seminár, počas ktorého sa s vami lektorka Mgr. Silvia Jančová podelí o svoje know-how z problematiky verejného obstarávania. Po absolvovaní seminára budete plne schopný spraviť potrebný prieskum trhu a určiť predpokladanú hodnotu zákazky, vypracovať súťažné podklady a následne vyhlásiť verejné obstarávanie, zabezpečiť komunikáciu s uchádzačmi, s riadiacimi orgánmi či Úradom pre verejné obstarávanie, dohliadať nad celým procesom a prípravou zmluvných vzťahov s úspešným uchádzačom, ako aj spracovať a viesť kompletnú dokumentáciu v zmysle zákona. Počas dvoch dní budeme mať možnosť venovať sa danej problematike detailne, a preto sa môžete tešiť aj na množstvo praktických informácií, ako napríklad, kedy treba zákazky spojiť do jednej a kedy naopak rozdeliť zákazku na časti a mnoho ďalších.

Obsah kurzu

Program

1. Deň:
•Základné povinnosti, princípy vo verejnom obstarávaní, základné pojmy
•Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákazky
•Aktuálne platné finančné limity a podľa toho stanovenie postupu
•Stanovenie a vyhodnotenie podmienok účasti
•Opis predmetu zákazky, požiadavky na predmet zákazky, súťažné podklady
•Rozdelenie, spájanie zákaziek – kedy treba zákazky spojiť do jednej a kedy naopak rozdeliť zákazku na časti
•Kritériá na vyhodnotenie ponúk – najnižšia cena a iné najbežnejšie kritériá a spôsob ich vyhodnotenia
•Inštitút zábezpeky ponúk – lehoty, spôsoby predkladania
•Komisia na vyhodnotenie ponúk
•Otváranie ponúk, vyhodnotenie ponúk, reverzné a superrevezné súťaže
•Inštitút vysvetľovania ponúk
•Mimoriadne nízke ponuky
•Súčinnosť pri uzatvorení zmlúv, predzmluvné povinnosti
•Uzavretie zmluvy, register partnerov verejného sektora

2. Deň:
•Úprava dodatkov k zmluvám
•Evidencia a uchovávanie dokumentácie z VO
•Vyhotovenie referencií pre dodávateľov
•Najčastejšie používané systémy na elektronickú komunikáciu: prehľad
•Jednotlivé postupy zadávania zákaziek:
•Zákazky malého rozsahu
•Zákazky s nízkou hodnotou
•Súhrnné správy o zákazkách, spôsob ich vypĺňania
•Podlimitné zákazky: bez využitia el. trhoviska
•Podlimitné zákazky: s využitím el. trhoviska (EKS)
•Nadlimitné zákazky: verejná súťaž
•Priame rokovacie konanie

Ako bonus získa každý účastník:
•Služby daňovej a mzdovej pohotovosti počas 30 dní
•Záznam z webinára počas 30 dní

Ako prebieha online seminár a technické podmienky zašleme včas prihláseným záujemcom

Účastnícky poplatok obsahuje cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Pre potreby fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje. 

Harmonogram
09:00 - 11:00 prednáška
11:00 - 12:00 prestávka
13:15 - 14:30 prednáška 

Cieľová skupina

zamestnanci

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať