Detail kurzu

Komunikácia na Facebooku

Learn2Code

Popis kurzu

Popis online kurzu

Komunikácia na Facebooku je jednou z kľúčových oblastí online marketingových aktivít každej firmy alebo značky. Facebook využíva takmer každý, využi ho vo svoj prospech v podnikaní. V tomto online kurze ťa lektor Patrik naučí, ako by si mal využívať Facebook. Povie ti, na čo je dobré používať Facebook, alebo ako vytvoriť stratégiu komunikácie na sociálnych sieťach. Naučí ťa vytvoriť si svoj vlastný publikačný plán a v kurze sa tiež bude venovať časom a formám publikácie obsahu na Facebooku. Súčasťou kurzu je aj prípadová štúdia krízovej komunikácie na Facebooku.

Obsah kurzu

Čo sa naučíš

ako komunikovať so zákazníkmi na Facebooku a budovať si svoju online reputáciu ako získavať cez Facebook návštevníkov svojho webu ako predávať produkty a služby cez Facebook vytvoriť si stratégiu komunikácie tvorba publikačného plánu pre sociálne siete kedy a čo postovať na Facebook ktorým chybám sa vyvarovať krízová komunikácia na Facebooku

Čo všetko dostaneš

16 videotutoriálov a spolu viac ako hodinu učiva certifikát o absolvovaní kurzu diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá priamo lektor garancia vrátenia peňazí, v prípade že s kurzom nebudeš spokojný

Zoznam kapitol online kurzu

Úvod do kurzu

1.0 Úvod do kurzu Komunikácia na Facebooku

Neplatená komunikácia na Facebooku

1.1 Na čo je dobrý Facebook?

1.2 Dialóg so zákazníkmi [1. funkcia Facebooku]

1.3 Budovanie online reputácie [2. funkcia Facebooku]

1.4 Získavanie návštevnosti na web [3. funkcia Facebooku]

1.5 Predaj produktov a služieb cez Facebook [4. funkcia Facebooku]

1.6 Starostlivosť o zákazníkov na Facebooku [5. funkcia Facebooku]

1.7 Úvod do stratégie komunikácie a analýzy konkurencie na Facebooku

1.8 Stratégia komunikácie na Facebooku: Analýza konkurencie

1.9 Stratégia komunikácie na Facebooku: Ciele a ich meranie

1.10 Stratégia komunikácie na Facebooku: Zadefinovanie cieľovej skupiny – vytvorenie user persony

1.11 Stratégia komunikácie na Facebooku: Nástroje na dosahovanie cieľov

1.13 Tvorba publikačného plánu pre sociálne siete

1.14 Časy a forma publikácie postov na Facebooku

1.15 Najčastejšie chyby pri publikovaní obsahu na Facebooku

1.16 Krízová komunikácia na Facebooku [UPC CASE STUDY]

Hodnotenie




Organizátor