Detail kurzu
seminár : Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu
Akadémia vzdelávania Zvolen
Popis kurzu
Verejné obstarávanie so sebou nesie rozsiahlu problematiku, ktorá vás vždy môže niečím novým prekvapiť. Školenie je určené všetkým osobám, ktoré pôsobia alebo chcú pôsobiť v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov, uchádzačov/záujemcov, ale i ďalším, ktorí majú o oblasť verejného obstarávania a s ňou spojenú aplikáciu v praxi záujem.
Obsah kurzu
PROGRAM
•Priebeh zákazky
•Základné postupy verejného obstarávateľa – finančné limity
•Opis predmetu zákazky
•Predpokladaná hodnota zákazky a spôsob jej určenia
•Výzva na predkladanie ponúk, súťažné podklady
•Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní
•Určenie podmienok účasti
•Technická alebo odborná spôsobilosť
•Spôsoby preukazovania podmienok účasti
•Stanovenie kritérií na vyhodnotenie ponúk
•Spôsoby vyhodnocovania ponúk
•Návrh zmluvy – povinná súčasť SP
•Vysvetľovanie/dopĺňanie do súťažných podkladov
•Žiadosť o nápravu proti podmienkam súťaže
•Predkladanie ponúk/ otváranie ponúk
•Zriadenie komisie
•Konflikt záujmov
•Vyhodnocovanie a vysvetľovanie podmienok účasti
•Vyhodnocovanie a vysvetľovanie ponúk
•Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
•Uzavretie zmluvy/register partnerov verejného sektora
•Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
•Vyhotovenie referencie
•Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
•Dokumentácia z verejného obstarávania (archivácia 10 rokov)
•Sociálne hľadisko vo verejnom obstarávaní od 1.1.2020
Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:
•Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
Účastnícky poplatok zahŕňa: cenu školenia, organizačné náklady, pracovné materiály, obed.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
V prípade požiadavky fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje, resp objednávku
inak po prihlásení platba v prospech účtu : SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS: RRMMDD v poznámke uviesť : priezvisko a skrátený názov seminára
HARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedová prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Cieľová skupina
Seminár je vhodný aj pre podnikateľov, ktorí sa zúčastňujú alebo sa chcú zúčastniť verejného obstarávania. Je poukazované na najčastejšie chyby pri príprave ponúk alebo pri komunikácii s verejnými obstarávateľmi. Dôraz sa kladie na upozorňovanie na chyby, ktoré môžu spôsobiť vylúčenie uchádzača z verejného obstarávania.
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality