Kurz: PROFESIONÁLNA ASISTENTKA/OFFICE MANAŽÉRKA

Popis kurzu

„Konečne kurz „šitý na asistentky“ nie len na manažérov, čo by som nevyužila v praxi. Príjemná spolupráca s lektorkou. Som nadšená, že som sa mohla zúčastniť a rada ešte prídem.“

  • Sprofesionálnite svoje znalosti a vystupovanie v pozícii asistentky či office manažérky.
  • Zefektívnite svoje komunikačné zručnosti aj v nepríjemných a neštandardných situáciách.
  • Naučíte sa správne zaobchádzať s časom (v rámci sebariadenia a riadenia iných).



Obsah kurzu

  • Čo zvláda dobrá asistentka – zodpovednosť, kompetencie a právomoci
  • Ako sa nepopáliť pri osobnej, telefonickej a mailovej komunikácii s klientmi, nadriadeným a spolupracovníkmi
  • Osobnostná typológia a komunikačné stratégie (vnútri firmy, aj navonok)
  • Ako si poradiť s nepríjemnými a náročnými situáciami priamo z praxe
  • Ako pracovať efektívne aj pod tlakom
  • Ako predvídať a byť vždy o krok vpred (správne plánovanie a nastavenie priorít)
  • Spoločenská etiketa a biznis protokol v práci asistentky a office manažérky
  • Praktické tipy z každodennej asistentskej praxe

Forma vzdelávania: in­teraktívny tréning

Metódy vzdelávania: krát­ke teoretické vstupy, skupinové a modelové situácie, riadená diskusia, brainstorming, ukážky, praktický výcvik, spätná väzba

Maximálny počet účastníkov: 4 – 10



Cieľová skupina

  • administratívne pracovníčky
  • asistentský personál
  • office manažérky



Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.



Kontaktná osoba

Mária Pipová
+421 2/642 828 81
mega@megaeducation.sk


Organizátor