Detail kurzu

Manažment času - ako správnym riadením svojho času zvýšiť svoj výkon a svoj príjem?

LUMATEL s.r.o.

Popis kurzu

MOŽNOSŤ DOHODY AJ INÝCH TERMÍNOV!

1.  Kurz formou ONE-ON-ONE ( lektor+ účastník). Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu).  Výber času je možný v doobedňajších ( v čase od      08,00 - 12,30 hod.) , alebo  poobedňajších hodinách ( v čase od 13,30 - 19,00 hod.), podľa dohody. Vzhľadom na formát ONE-ON-ONE možnosť individuálneho prístupu, riešenia konkrétnych námetov účastníka.                                                                                                                            

2. Kurz formou E- LEARNING ( lektor+ účastníci). Maximálne do 12 osôb. Trvanie kurzu: 3 hodiny, alebo 6 hodín +Domáca úloha.

3. Vhodné poslať vopred oblasti ( z praktického života) na ktoré sa chce účastník sústrediť, aby sme vedeli pripraviť modelové situácie.


  1. Odhaliť prejavy nesprávneho riadenia času a odstrániť ich
  2. Naučiť sa zvládať „zlodejov času“
  3. Získať čas a nadobudnúť životnú rovnováhu




Obsah kurzu

A. Prejavy nesprávneho riadenia času

  • povaha času, stupeň využitia času
  • príčiny straty pracovného času

B. Typológia „time manažéra“

  • zodpovedný, dominantný, iniciatívny, rovnomerný typ

C. Využitie času a výkonové krivky

  • ranná a večerná typológia
  • koncentrácia
  • vplyvy rušenia

D. Kde strácame čas a ako zvládať zlodejov času

  • časový snímok dňa
  • prerušenia ( vedomé, podvedomé – akustické, vizuálne, klimatické)
  • zlodeji času – test, opatrenia

E. Stanovovanie cieľov- krátkodobých, dlhodobých

  • SMART , KARAT

F. Techniky na určovanie priorít

  • EISENHOWER, PARET, ŠACHOVNÍCA
  • denné plánovanie – metóda ABC

G. Ako odstrániť stres a získať životnú rovnováhu

  • BURN OUT – ako zvládnuť vyhorenie
  • rovnováha životných sfér
  • metódy na zvládanie stresu
  • pozitivizmus v živote

Cieľová skupina

Cieľová skupina účastníkov:

1 Manažment a riadiaci pracovníci 2.Všetci tí, ktorí nestíhajú svoju prácu, rodinu, priateľov a
majú pocit že už viac nestihnú.

Cieľová skupina firiem:

° Poisťovne
° Banky
° Výrobné a nevýrobné firmy
° Zasielateľské a poštové spoločnosti
° Firmy podnikajúce v službách
° Finančné inštitúcie
° Maklérske firmy

Hodnotenie




Organizátor