Detail kurzu
Efektívna telefonická komunikácia
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
„Dynamická prednáška, správne načasovanie. Lektorka bola odborne pripravená so zameraním na náš odbor. Empatia voči „tímu“, interakcia na všetky podnety. Veľa užitočných podnetov. Veľmi dobrý dojem a pocit z kurzu.“
- Získajte zručnosti pre efektívne vedenie telefonického rozhovoru
- Osvojte si telefonické proklienské formulácie
- Začnite vytvárať pozitívny dojem a zastávať profesionálny postoj voči klientovi
- Naučte sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky
Obsah kurzu
- Prelomenie ľadov: kľúčový začiatok rozhovoru
- Získanie dôvery: ako klienta zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
- Práca s emóciami
- Verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
- Aktívne počúvanie
- Parafrázovanie a sumarizácia
- Techniky kladenia otázok
- Telefonické zrkadlenie
- Vhodné a nežiadúce výrazové prostriedky v telefonickej komunikácii
- Asertívne techniky – zvládanie náročných situácií počas telefonovania
- Priebeh a uzavretie rozhovoru
Cieľová skupina
- Kurz je pre všetkých, ktorých práca vyžaduje častý a profesionálny telefonický kontakt.