Detail kurzu

TYPOLÓGIA ZÁKAZNÍKOV A PSYCHOLÓGIA PREDAJA, kurz - Bratislava

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Spoznáte stratégie prípravy a realizácie predaja.
  • Osvojíte si typológiu zákazníkov a taktiky predaja s jednotlivými typmi zákazníkov.
  • Precvičíte si postupy efektívneho predajného rozhovoru.

Obsah kurzu

  • Čo má spoločné psychológia a predaj
  • “JA” ako obchodník – moje silné stránky a motivácia
  • Kompetencie úspešného obchodníka
  • Zákaznícka typológia a ako ju využiť pri jednaní so zákazníkom
  • Mapa procesu predaja a jeho jednotlivé štádiá
  • “Sales pipeline” a kvalifikácia zákazníka – ako zistiť perspektívnosť klienta, kvalifikačné kritériá
  • Obchodné jednanie krok za krokom
  • Úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť san a zákazníka
  • Zisťovanie potrieb – ako a načo sa pýtať, ako počúvať a mať kontrolu nad priebehom obchodného jednania
  • Prezentácia návrhu – argumentácia a presviedčanie, princípy ľudského rozhodovania, apelovania na rácio a emócie
  • Vyjednávanie v praxi obchodníka – ako zvládať aj náročné situácie a udržať si kontrolu nad situáciou
  • Zvládanie námietok v 5 krokoch
  • Najčastejšie manipulatívne techniky a ako sa im brániť
  • Záver obchodného jednania – overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky
  • Sebareflexia a formulovanie akčného plánu rozvoja

Cieľová skupina

  • predajcovia, obchodní zástupcovia/re­prezentanti
  • pracovníci podpory predaja
Poznámka k cene

v cene sú zahrnuté školiace materiály a občerstvenie

Hodnotenie




Organizátor