Detail kurzu
TYPOLÓGIA ZÁKAZNÍKOV A PSYCHOLÓGIA PREDAJA, kurz - Bratislava
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
- Spoznáte stratégie prípravy a realizácie predaja.
- Osvojíte si typológiu zákazníkov a taktiky predaja s jednotlivými typmi zákazníkov.
- Precvičíte si postupy efektívneho predajného rozhovoru.
Obsah kurzu
- Čo má spoločné psychológia a predaj
- “JA” ako obchodník – moje silné stránky a motivácia
- Kompetencie úspešného obchodníka
- Zákaznícka typológia a ako ju využiť pri jednaní so zákazníkom
- Mapa procesu predaja a jeho jednotlivé štádiá
- “Sales pipeline” a kvalifikácia zákazníka – ako zistiť perspektívnosť klienta, kvalifikačné kritériá
- Obchodné jednanie krok za krokom
- Úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť san a zákazníka
- Zisťovanie potrieb – ako a načo sa pýtať, ako počúvať a mať kontrolu nad priebehom obchodného jednania
- Prezentácia návrhu – argumentácia a presviedčanie, princípy ľudského rozhodovania, apelovania na rácio a emócie
- Vyjednávanie v praxi obchodníka – ako zvládať aj náročné situácie a udržať si kontrolu nad situáciou
- Zvládanie námietok v 5 krokoch
- Najčastejšie manipulatívne techniky a ako sa im brániť
- Záver obchodného jednania – overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky
- Sebareflexia a formulovanie akčného plánu rozvoja
Cieľová skupina
- predajcovia, obchodní zástupcovia/reprezentanti
- pracovníci podpory predaja
Poznámka k cene
v cene sú zahrnuté školiace materiály a občerstvenie
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality