Vyjednávanie

Prišli ste neskoro, tento kurz je neaktuálny.

Prejsť na zoznam:

Popis kurzu

Kurz ponúka osvedčené postupy a najúčinnejšie praktiky pre úspešné vyjednávanie tak so zákazníkom/klientom ako aj s podriadeným/šéfom.Poukazuje na najčastejšie chyby a najlepšie skúsenosti zo situácií tohto typu komunikácie.

Cieľová skupina

Pre všetkých, ktorí sú v priamom kontakte s klientom/ zákazníkom: predajcovia, hoteloví zamestnanci,bankoví pracovníci, manažéri, špecialisti servisov, konzultačných firiem, cestovných kancelárií a pod.

Obsahová náplň

  • Základné predpoklady úspešného vyjednávacieho/rokovacieho

procesu, vyjednávacie formulácie, sebapoznávací dotazník

  • Vyjednávacie stratégie – (spôsoby správania, výrazové

prostriedky, reakcie druhej strany, dopad na vzťahy…)

  • Základné princípy vyjednávania – analýza profesionálneho

videofilmu

  • Prípadová hra – ilustrácia rôznych vyjednávacích štýlov
  • Zvládanie nečistých trikov a manipulácií. Situácie, kedy je

a kedy nie je vhodné vyjednávať. Individuálne akčné plány.

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Viera Trnková, PhDr.
tel: +421 2/393 114 16
mobil: +421 908 772 450
e-mail: vtrnkova@perkon.sk

Adresa
Kladnianska 34, 81108 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 908 772 450
email: vtrnkova@perkon.sk
web: www.perkon.sk

Adresa
PERKON, spol. s r.o.
Furdekova 14, Bratislava Zobraziť na mape