Detail kurzu

Vymáhanie pohľadávok

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • zefektívnenie komunikačných a vyjednávacích zručností pracovníkov vymáhania pohľadávok
  • zvládanie konfliktných situácií, zabezpečenie návratnosti pohľadávky
  • správne prezentovanie firmy v procese vymáhania

Obsah kurzu

  • úvod do komunikácie: paraverbálna, neverbálna, verbálna zložka komunikácie
  • pozitívne a negatívne náležitosti v rozhovore
  • chyby a bariéry v komunikácii a ako sa im vyhnúť
  • proces vymáhania pohľadávok
  • štruktúra rozhovoru vymáhania a jeho základné pravidlá
  • aktívne počúvanie klienta
  • kladenie otázok
  • zásady vzťahu „vymáhač“ – klient
  • empatická asertivita vo vymáhaní pohľadávok
  • hľadanie spoločného záujmu
  • konflikt – pozícia vs. záujem
  • fázy konfliktu vo vymáhaní
  • osobnosť a imidž pracovníka vymáhania


Poznámka: V prípade pandemických opatrení realizujeme školenia online. Napriek tomu sa môžete spoľahnúť na vysoký stupeň interaktivity a zapojenia do tréningových aktivít.

Cieľová skupina

pracovníci vymáhania pohľadávok

Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.

Hodnotenie




Organizátor