Detail kurzu

Marketing CIMA B (certifikovaný kurz)

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

› naučíte sa predvídať a hodnotiť prítažlivosť podnikania na jednotlivých trhoch, › analýza a porozumenie trhom vám umožní zvoliť správne ciele a vhodnú stratégiu, › dokážete navrhnúť a obhájiť optimálne riešenie a ďalšie zručnosti, ktoré sú potrebné pre úspech v náročných marketingových a manažérskych pozíciách.

Obsah kurzu

1. sústredenie Základy manažmentu podniku; Strategický manažment podniku; Financovanie podniku; Investície v podniku; Náklady, kalkulácie, rozpočty 2. sústredenie Príprava marketingového výskumu; Realizácia marketingového výskumu; Spracovanie dát; Analýza dát; Strategický marketingový manažment SBU; Detailná situačná analýza trhov 3. sústredenie Predpoveď predaja, zisku a hodnotenie trhov; Rozhodovanie v marketingu ; Určenie koncepcie marketingovej stratégie; Stanovenie konkurenčnej stratégie (positioning); Procesné ponímanie CRM; Spracovanie marketingových stratégií 4. sústredenie Exportný marketing a globálny marketing; Rozhodovanie o nákupe; Rozhodovanie o produkte a cene; Rozhodovanie o distribúcii; Retailing; Brand management 5. sústredenie Rozhodovanie o initegrovanej marketingovej komunikácií; WEB a internetová komunikácia; Implementácia marketingovej stratégie; Zhrnutie; Záverečná prípadová štúdia; Opakovanie a príprava na certifikáciu

Cieľová skupina

› vedúci manažéri marketingových a obchodných útvarov, › špecialisti na pozíciách product manager, brand manager, key account manager, › absolventi kurzu CIMA A, absolventi VŠ, ktorí absolvovali skúšku z marketingu, › podnikatelia a členovia top manažmentu, ktorí chcú strategicky riadiť svoje organizácie, firmy.

Poznámka k cene

zľava pre klientov VKC & TCG, 1 590 € bez DPH, 1 908 € s DPH

Hodnotenie




Organizátor