Detail kurzu
Ako riadiť pracovnú kariéru
TOP CONSULT GROUP, s.r.o.
Kurz nebol aktualizovaný viac ako rok.
Popis kurzu
Kariéra je profesionálna cesta jednotlivca v organizácii – zamestnanci sú síce tvorcami vlastnej kariéry, to však nezaručuje vždy uspokojovanie potrieb firmy a neumožňuje „víťazstvo najlepších“. V súčasnej dobe hospodárskej krízy má riadenie pracovnej kariéry dôležité miesto v manažmente ľudských zdrojov, a to hlavne vo vzťahu k určovaniu kľúčových pozícií a kľúčových zamestnancov firmy. Má však tiež svoje riziká, s ktorými je nutné počítať.
Obsah kurzu
- Východiská riadenia pracovnej kariéry – stratégia manažmentu ľudských zdrojov, hodnotenie zamestnancov, hodnotenie osobnej kariérovej kotvy
- Na čo sa sústrediť v riadení pracovnej kariéry v období nestability a ekonomickej krízy, akú väzbu má táto oblasť na určovanie kľúčových pracovných pozícií a na starostlivosť o kľúčových zamestnancov
- Politika riadenia pracovnej kariéry, algoritmus činností riadenia pracovnej kariéry, typy mobility
- Otázky spojené s prípravou a realizáciou projektu „Talent Management“
- Praktický význam riadenia pracovnej kariéry pre organizácie – možné prístupy k vytváraniu systémov personálnych rezerv, plány následníctva
- Plánovanie kariéry jednotlivcov – osobné ciele pracovníkov, jednania a dohody o stanovení cieľa kariéry a krokoch k jej dosiahnutiu
- Individuálne plány vzdelávania ako súčasť plánu pracovnej kariéry i systému vzdelávania a rozvoja pracovníkov
Cieľová skupina
- manažérom a špecialistom HR,
personalistom, manažérom na rôznych pozíciách, ktorí potrebujú pre svoje efektívne riadenie ľudí informácie z danej oblasti.
Poznámka k cene
Zľava pre klientov INTENZÍVY & TCG, 260 EUR bez DPH
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality