Detail kurzu

Ako riadiť pracovnú kariéru

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

Kariéra je profesionálna cesta jednotlivca v organizácii – zamestnanci sú síce tvorcami vlastnej kariéry, to však nezaručuje vždy uspokojovanie potrieb firmy a neumožňuje „víťazstvo najlepších“. V súčasnej dobe hospodárskej krízy má riadenie pracovnej kariéry dôležité miesto v manažmente ľudských zdrojov, a to hlavne vo vzťahu k určovaniu kľúčových pozícií a kľúčových zamestnancov firmy. Má však tiež svoje riziká, s ktorými je nutné počítať.

Obsah kurzu

  • Východiská riadenia pracovnej kariéry – stratégia manažmentu ľudských zdrojov, hodnotenie zamestnancov, hodnotenie osobnej kariérovej kotvy
  • Na čo sa sústrediť v riadení pracovnej kariéry v období nestability a ekonomickej krízy, akú väzbu má táto oblasť na určovanie kľúčových pracovných pozícií a na starostlivosť o kľúčových zamestnancov
  • Politika riadenia pracovnej kariéry, algoritmus činností riadenia pracovnej kariéry, typy mobility
  • Otázky spojené s prípravou a realizáciou projektu „Talent Management“
  • Praktický význam riadenia pracovnej kariéry pre organizácie – možné prístupy k vytváraniu systémov personálnych rezerv, plány následníctva
  • Plánovanie kariéry jednotlivcov – osobné ciele pracovníkov, jednania a dohody o stanovení cieľa kariéry a krokoch k jej dosiahnutiu
  • Individuálne plány vzdelávania ako súčasť plánu pracovnej kariéry i systému vzdelávania a rozvoja pracovníkov

Cieľová skupina

  • manažérom a špecialistom HR,

personalistom, manažérom na rôznych pozíciách, ktorí potrebujú pre svoje efektívne riadenie ľudí informácie z danej oblasti.

Poznámka k cene

Zľava pre klientov INTENZÍVY & TCG, 260 EUR bez DPH

Hodnotenie




Organizátor