TÍMOVÝ KOUČING ALEBO AKO VYTVORIŤ ŠIKOVNÝ A VÝKONNÝ TÍM

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Každý úspešný podnikateľ, riadiaci pracovník resp. majiteľ firmy, ktorého som stretol mi povie: Mal som iba šťastie na ľudí :-)

Kedysi mi môj šéf povedal: Tvoj team je ako tvoje zrkadlo! Cesta k výbornému manažérovi nebýva jednoduchá. Ako postupne rozvíjať seba, svoj tím a ako urobiť potrebné zmeny. Naučíme Vás nielen AKO? to urobiť, ale počas školenia stanovíme ČO? treba vykonať na dosiahnutie stanovených cieľov.

Je to naozaj tak? Je to šťastie? Nie je to tak trochu o tom, že dokázal, s tými ľuďmi otvorené komunikovať, že ich motivoval a inšpiroval svojou pracovitosťou?

Boli ste, už na porade/meetingu, ktorá bola nudná, dlhá a nepriniesla žiadny výsledok?

Prečo je to ťažké zmeniť? (tu je často postoj účastníkov)

  • nikto organizátorovi meetingu nepovie, že niečo nie je v poriadku.
  • odsedím si to a kašlem na to!
  • čo budem, niečo hovoriť aj tak je to zbytočné!
  • aj tak ma tu nikto nepočúva!

Verťe mi zmeniť to je naozaj jednoduché, keď viete ako!

Cieľom nášho školenia je tréning, kde Vás naučíme ako VIESŤ meeting/poradu, tak aby sme dosahovali zapojenie všetkých zúčastnených, dosahovali výsledky a nebola to NUDA!

Cieľová skupina

Manažéri, teamleadrí, vedúci pracovníci

Obsahová náplň

  • Ako efektívne komunikovať a spolupracovať v tíme?
  • Čo sa očakáva od tímového vedúceho a čo sa očakáva od člena tímu?
  • Ako viesť a riadiť tímové porady a efektívne využívať pravidlá tímového vedenia?
  • Zručnosti prípravy, organizácie a hodnotenia pravidelných stretnutí, výmen informácií a stretnutí za účelom riešenia problémov.
  • Ako využiť potenciál všetkých členov v tíme?
  • Charakteristiky a úloha vedúceho tímu
  • Využitie potenciálu tímu a jeho rozvoj
  • Smiech na porade – ako oživiť nudné porady a zároveň dosiahnuť lepšie výsledky.
  • podmienky efektívnej tímovej spolupráce
  • Ako sa správne pripraviť na meeting?
  • Ako správne viesť a vyhodnotiť poradu.
  • Vedení tímu k dosiahnutiu spoločného tímového rozhodnutia
  • Vedenie tímovej práce pri riešení problémov
  • Prekonávanie prekážok v komunikácii s kolegami a nadriadenými
  • Predaj myšlienky, návrhov kolegom a nadriadeným
  • Efektívne informovanie kolegov a nadriadených
  • Správanie v stresových situáciách
  • Proaktívna komunikácia s nadriadenými
  • Ako efektívne komunikovať s kolegami a podriadenými?
  • Aké sú hlavné prekážky hierarchickej komunikácie a ako ich prekonávať?
  • Ako presvedčiť nadriadeného a ako ho efektívne informovať?
  • Ako nadriadenému poskytnúť spätnú väzbu?

    Plán na úspešnú zmenu.

    Možnosť kombinovať s individuálnym koučingom

Tesime sa na Vás

Termíny kurzov

13.12.2016 - 14.12.2016

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 2 dni

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Dušan Straňák
tel: +421 911 895 440
e-mail: dusan@balanced.sk

Adresa
Mlynske nivy 48, v tej istej budove ako je ČEZ, 7p. poschodie, 82101 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 911 895 440
mobil: +421 911 895 440
email: dusan@balanced.sk
web: www.balanced-hr.com/

Adresa
BALANCED s.r.o.
Mlynske nivy 48, , Bratislava Zobraziť na mape