Detail kurzu

Strategická úloha ceny a vyjednávanie o cene

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

  • porozumiete reakciám zákazníkov a dodávateľov na cenu
  • budete analyzovať vplyv ceny na hospodárske výsledky firmy,
  • zostavíte predajný rozpočet,
  • porozumiete väzbe medzi rastovými a konkurenčnými (positioning) stratégiami a cenovou politikou,
  • aplikujete rôzne možnosti stanovenia ceny,
  • ohodnotíte riziko cenového rozhodovania – operačného risku managementu,
  • porozumiete zásadám vyjednávania a prakticky zostavíte plán vyjednávania o cene.

Obsah kurzu

  • Úvod do procesu strategického rozhodovania
  • Zostavenie platformy zákazníkov resp. dodávateľov podľa významnosti
  • Vplyv ceny a nákladov vo vybraných finančných ukazovateľoch
  • Práca s krycími a čistými marketingovými príspevkami
  • Predajný rozpočet a analýzy rozkladu odchýlok
  • Implementácia cenovej politiky na marketingové stratégie
  • Možnosti stanovenia ceny na trhu, pôsobenie systému zliav, psychologické faktory
  • Operačný risk management, využitie zvratovej analýzy pre hodnotenie rizikovosti cieľových segmentov resp. zákazníkov
  • Cenové vyjednávanie, prekonávanie námietok na cenu, techniky uzatvárania
  • Plánovanie vyjednávania, nácvik modelovej situácie

Cieľová skupina

  • manažérom na úrovni finančného, obchodného a marketingového riadenia spoločnosti a riadenia strategických podnikateľských jednotiek
Poznámka k cene

Zľava pre klientov INTENZÍVY & TCG, 260 EUR bez DPH

Hodnotenie




Organizátor