Detail kurzu

Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Macrosoft s.r.o.

Popis kurzu

Školenie „Call Centrum – Komunikačné zručnosti“ je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-lingvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.

Obsah kurzu

Bližšie informácie a zľavy nájdete na stránke kurz Call Centrum – Komunikačné zručnosti

Cieľová skupina

Kurz je určený pre firmy, organizácie a všetkým záujemcom, ktorí sa chcú naučiť alebo zdokonaliť v danej problematike. Dôraz sa kladie nielen na teoretickú časť, ale hlavne na praktické precvičovanie. Pre firemné kolektívy je možné školenie pripraviť na mieru podľa požiadaviek objednávateľa

Poznámka k cene

Poskytujeme výrazné množstevné a objemové zľavy

Hodnotenie




Organizátor