Detail kurzu

BRATISLAVA - KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA – predchádzanie konfliktom pre štátnu a verejnú správu, vhodné aj pre firmy

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.

Obsah kurzu

  1. Krízová komunikácia – pojem, význam a riziká a motivačné smerovanie
  2. Konflikty v INTERNEJ komunikácii (na pracovisku)
  3. Konflikty v EXTERNEJ komunikácii (v klientskom centre)
  4. Vybrané rady k úspešnému riešeniu nedorozumení, konfliktov a sporov (mediácia, negociácia, realita kompromisu a nereálnosť konsenzu)
  5. Moja najťažšia životná komunikácia – príklady z praxe
  6. Objektívne a subjektívne informácie – rozdiely v ich komunikovaní
  7. Kvalifikovaná argumentácia – efektívne dôvodenie víťazov
  8. Informačné šumy a komunikačné skraty (hoax, kamufláž, pasce...)
  9. Špeciálne situácie superkrízovej komunikácie (napr. výsluch svedka, rozhovor pri vymáhaní majetku, hádka pri daňovej kontrole,...)
  10. Tréningové testy k zlepšeniu komunikácie pokročilých (ako osloviť, zaujať a presvedčiť; nestačí jednať, ale vedieť vyjednať; modelové situácie – videá, audioukážky, dô/vtipné/ ponaučenia)

Cieľová skupina

Pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.
Certifikát Potvrdenie účasti na seminári Poznámka k cene

V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru a stravný lístok na obed

Kontaktná osoba

Ing. Adriana Matúšová
+421 914 124 580
adriana.matusova@otidea.sk

Hodnotenie




Organizátor