Detail kurzu

Staňte sa skvelým komunikátorom

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Komunikácia je alfa a omega medziľudských vzťahov. V dobrej komunikácii sú si obe strany rovné a ide im o spoločný cieľ - porozumenie. Dobre komunikovať znamená počúvať, venovať druhej strane plnú pozornosť, klásť tie správne otázky, riešiť konflikty, viesť ľudí a inšpirovať ich. Sme sociálne bytosti, naša práca i celá existencia je postavená na vzťahoch a spolupráci a ich základom je dobrá komunikácia.

Pripravili sme pre Vás balíčky tematických vzdelávacích modulov, ktoré pozostávajú z kurzov zameraných na rozvoj Vašich komunikačných a prezentačných zručností. Jednotlivé kurzy je možné absolvovať v ktoromkoľvek z plánovaných termínov.


Forma vzdelávania: Hybridná

Obsah kurzu

Absolvent kurzu:
  • spozná kľúčové princípy efektívnej komunikácie, identifikuje a odstráni vlastné  komunikačné chyby a bariéry, 
  • osvojí si zručnosť odosielať a komunikovať presvedčivé a transparentné správy, klásť premyslené otázky, aktívne počúvať a vybrať si správny spôsob a médium (osobný rozhovor, videokonferenciu, telefonický hovor alebo e-mail) pre svoju komunikáciu, čím si zvýši  svoje sebauvedomenie, posilní sebadôveru a upevní pracovné vzťahy,
  • dokáže efektívne komunikovať so svojimi spolupracovníkmi, podávať účinnú spätnú väzbu, konštruktívne kritizovať a riešiť konflikty v tíme,
  • vie, ako postupovať, aby konflikt nepoškodil ani jednu stranu konfliktu, aký postoj v náročných komunikačných situáciách zaujať a tým zvýšiť svoju schopnosť konflikt zvládnuť,
  • sa dokáže postaviť za seba, vyjednať lepšie podmienky, ale aj dosahovať dohody s druhými (konsenzus a kompromis),
  • získa účinné tipy a návody na odstránenie problémových komunikačných situácií,
  • naučí sa pútavo a presvedčivo vystupovať na verejnosti a prezentovať, vytvoriť pútavú prezentáciu,
  • precvičí a osvojí si účinné spôsoby ako zvládnuť stres a pracovať s trémou.  




Forma vzdelávania: Hybridná


Kurz sa skladá zo 4 častí, z ktorých 3 absolvujete naživo online a 1 prezenčnou formou a to nasledovne:



Kurz sa skladá zo 4 častí, z ktorých 3 absolvujete naživo online a 1 prezenčnou formou a to nasledovne:

1. Asertivita v komunikácii a medziľudských vzťahoch

Termíny: 18. 6. 2024,  19. 9. 2024, 11. 11. 2024

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod., naživo online

  • Čo je asertivita a aké typy správania poznáme, rozdiel medzi asertívnym a agresívnym správaním, naše asertívne práva a povinnosti
  • Charakteristika asertívneho komunikačného štýlu, výhody asertívnej komunikácie, účinné asertívne komunikačné stratégie na zdokonalenie komunikačných zručností
  • Asertívna komunikácia na pracovisku a jej podpora
  • Účinné asertívne komunikačné stratégie na zdokonalenie asertívnych komunikačných zručností
  • Manipulácia a ako sa jej účinne brániť

2. Ako komunikovať v náročných situáciách a efektívne zvládať konflikty

Termíny: 25. 4. 2024, 6. 6. 2024, 19. 7. 2024, 9. 10. 2024, ...

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod., naživo online

  • Konflikty, základné princípy, postoje a správanie v konfliktoch,
  • Čo sa deje, keď sa konflikt nerieši,
  • Fázy konfliktu
  • Spôsoby riešenia konfliktov
  • Kľúčové zručnosti efektívnej komunikácie pri riešení ťažkých situácií - empatia, počúvanie, asertivita, rešpekt a ako ich využiť v praxi

3. Odstráňte svoje komunikačné bariéry (ako sa zbaviť najčastejších chýb v komunikácii)

Termíny: 15. 4. 2024, 17. 9. 2024, ...

Trvanie: od 10:00 hod. - 14:00 hod., naživo online

  • Kľúčové pravidlá efektívnej komunikácie
  • Verbálna a neverbálna komunikácia - charakteristika a dôležitosť súladu
  • Komunikačné chyby, ktoré najčastejšie robíme a spôsoby ako sa im vyhnúť
  • Princíp aktívneho počúvania
  • Účinné tipy a návody na odstránenie problémových komunikačných situácií

4. Prezentačné zručnosti - ako predniesť nezabudnuteľnú reč

Termíny: 19. 4. 2024, 3. 6. 2024, ...

Miesto konania: Bratislava (miesto konania upresníme v dostatočnom časovom predstihu)

Trvanie: od 10:00 hod. - 16:00 hod.

  • Práca s vlastným telom  (ako sa upokojiť, ako pracovať s trémou, ako sa ukotviť, ako gestikulovať, kam sa dívať, ako artikulovať, ako sa obliecť...)
  • Obsah prejavu – štruktúra prejavu (ako ho vystaviť),
  • Forma prejavu – ako si pripraviť pútavú prezentáciu – pomôcky, prezentácie, forma písma, obrázky, videá, grafy ....
  • Celkový súlad (obsahu a formy) a dojem - cvičenie verbálnej pohotovosti
  • Zvládanie nečakaných situácií - námietok, prerušení...

Na to, aby ste sa mohli zúčastniť z pohodlia Vášho domova alebo kancelárie budete potrebovať internetové pripojenie a počítač. Online kurz je pripravený tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Začíname o 10.00 hod. Plánované ukončenie kurzu je o 14:00 hod. 

Každý účastník svojou účasťou získa pracovné materiály (prezentáciu). Organizačné a prístupové informácie do našej školiacej miestnosti Vám zašleme najneskôr 48 hodín pred začatím každého podujatia.








Cieľová skupina

Kurz je určený každému, kto si chce zlepšiť svoje komunikačné zručnosti -  zamestnancovi na rôznom stupni riadenia alebo uchádzačovi o zamestnanie, ktorý si hľadá prácu. Ďalej je vhodný pre vedúcich pracovníkov, lídrov, manažérov, ktorí riadia ľudí a sú zodpovední za výsledky tímu a tímových projektov. Kurz je tiež vhodný pre začínajúcich riadiacich pracovníkov, manažérov a lídrov, ktorí sa na svoju riadiacu funkciu pripravujú.

Kurz sme pripravili tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz  je vedený interaktívnym spôsobom (mix teórie a cvičení). Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.

 



Certifikát Absolvovaním tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o., ihneď po ukončení na mieste konania tréningu.
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať