Detail kurzu

Employer Branding Academy

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Popis kurzu

Daniel Bradáč Vás prevedie celou témou employer brandingu, postupom jeho správneho budovania a jeho vplyvu na firemnú kultúru. Účastníci dostanú komplexný prehľad od vysvetlenia základných pojmov a cieľov až po implementáciu employer brandingu v organizácii.

Obsah kurzu

1.deň - 30.5.2024

Vysvetlenie pojmov, postup, význam a vplyv firemnej kultúry na biznis a organizáciu

  • Vysvetliť základné pojmy a ciele
  • Objasniť celkový postup pri budovaní značky zamestnávateľa a jeho vplyvu na firemnú kultúru

2.deň - 6.6.2024

Práca s dátami

  • Osvojiť si postupy získavaní dát v organizácii a ich vyhodnotenie
  • Postup vedenia rozhovorov a workshopov v organizácii
  • Interný prieskum

3. deň - 13.6.2024

Definovanie EVP, komunikácia a implementácia

  • Ako definovať Brand Proposition
  • Ako implementovať Employer Branding do organizácie

4. deň - 20.6.2024

Praktická a interaktívna časť

  • Best practice úspešných employer branding kampaní

Program umožňuje účastníkom interaktívne klásť otázky, riešiť zadanie a konzultovať s lektorom.

Cieľová skupina

HR riaditeľom a manažéromMarketingovým manažérom a špecialistomManažérom a špecialistom komunikácie

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk

Hodnotenie




Organizátor