Detail kurzu
Employer Branding Academy
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Daniel Bradáč Vás prevedie celou témou employer brandingu, postupom jeho správneho budovania a jeho vplyvu na firemnú kultúru. Účastníci dostanú komplexný prehľad od vysvetlenia základných pojmov a cieľov až po implementáciu employer brandingu v organizácii.
Obsah kurzu
1.deň - 30.5.2024
Vysvetlenie pojmov, postup, význam a vplyv firemnej kultúry na biznis a organizáciu
- Vysvetliť základné pojmy a ciele
- Objasniť celkový postup pri budovaní značky zamestnávateľa a jeho vplyvu na firemnú kultúru
2.deň - 6.6.2024
Práca s dátami
- Osvojiť si postupy získavaní dát v organizácii a ich vyhodnotenie
- Postup vedenia rozhovorov a workshopov v organizácii
- Interný prieskum
3. deň - 13.6.2024
Definovanie EVP, komunikácia a implementácia
- Ako definovať Brand Proposition
- Ako implementovať Employer Branding do organizácie
4. deň - 20.6.2024
Praktická a interaktívna časť
- Best practice úspešných employer branding kampaní
Program umožňuje účastníkom interaktívne klásť otázky, riešiť zadanie a konzultovať s lektorom.
Cieľová skupina
HR riaditeľom a manažéromMarketingovým manažérom a špecialistomManažérom a špecialistom komunikácieKontaktná osoba
Dana Jánošíková
02 / 33 00 52 28
dana.janosikova@eseminare.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality