Detail kurzu

Platená reklama na Facebooku a Instagrame v praxi - 35 tipov, návodov a praktických ukážok pre úspešné kampane

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Viete ako sa tvoria reklamné kampane a ako sa propagujú príspevky? Len vám chýba inšpirácia a praktické spojenie kampaní s vašim podnikaním, či potrebujete na príklade ukázať, aké kampane sa dajú vytvoriť? Tak potom ste našli ten správny Facebook kurz. Tento kurz je ideálny pre absolventov našich kurzov platenej reklamy na FB a IG I. a II., ktorí už majú isté základy, ale sa chcú posunúť vpred na praktických príkladoch. Ale neobmedzujeme sa len na nich - každý, kto chce ovládnuť platenú reklamu na sociálnych sieťach nájde v tomto kurze cenné informácie. Bez ohľadu na to, či sa zaoberáte poskytovaním služieb alebo prevádzkujete e-shop, tento kurz je pre vás, alebo ste len malá prevádzka – garantujeme vám, že si nájdete v kurze tie tipy a kampane, ktoré vám pomôžu. Nebudeme hovoriť len o teórii a o tom, ako sa propaguje, o reklamných účtoch, či aplikácii business manager, ale prakticky sa pustíme do platených reklám. Do rôznych typov a formátov. Od získavania fanúšikov po konverzie, každý úsek kurzových cvičení je navrhnutý tak, aby vám priniesol nové zručnosti a perspektívu, inšpiroval vás ako dosiahnuť vaše obchodné ciele na Facebooku a Instagrame. Čo je dôležité, tak každý tip na kampaň – a je ich spolu 35 - preberá sa to spôsobom, pre koho je vhodný, aký máme cieľ, ako ho budeme merať a na praktickej ukážke si aj kampaň vytvoríme. Čaká vás tak spolu ukážka 35 kampaní, z ktorých si vyberie tie, ktoré budete potrebovať. Tento kurz je rozdelený do troch častí, aby vám poskytol komplexný pohľad na platenú reklamu na dvoch najväčších sociálnych sieťach na Facebook a Instagram. Zameriame sa na kampane s cieľom budovania povedomia. Zameriavame sa na tvorbu efektívnych reklamných kampaní, ktoré pomáhajú vašej značke vyniknúť a ľuďom zanechávajú trvalý dojem. Zistíte, ako získať viac fanúšikov a povedomia o vašom podnikaní. Hlbšie sa pozrieme aj na kampane s cieľom zvýšiť interakciu. Naučíme vás, ako vytvárať zaujímavý obsah, ktorý priláka lajky, komentáre a zdieľania. Rovnako sa pozrieme na techniky, ako maximalizovať viditeľnosť vašich reklám za optimálnu cenu. A posledná časť – ak máte alebo budete mať Facebook Pixel - predajné Kampane a Konverzie. Táto časť je zameraná na konkrétne výsledky. Naučíme vás, ako vytvárať kampane, ktoré povedú k reálnym konverziám, a teda k predajom. Ukážeme vám, ako efektívne využívať katalógové, či remarketingové reklamy, aby ste oslovili užívateľov so záujmom o váš produkt alebo službu, či spustiť kampaň, ktorá otestuje vaše služby, či produkty pred obrovským publikom. Pridajte sa k nám na tento praktický kurz, kde ide teória bokom. Diskutujte s lektorom, odneste si cenné vedomosti a praktické rady, ktoré vám pomôžu robiť presne také kampane – aké vaše podnikanie bude potrebovať. A to najlepšie na záver. Ku kurzu získate aj jeho video verziu, kde si môžete všetky praktické znalosti zopakovať, či prejsť znova a znova. Získate tak prístup k praktickým a cenným informáciám hneď 2x – s lektorom a formou videa.

Obsah kurzu

Kurz sa pripravuje a pripravujú sa aj videopodklady a prezentácia. Predpokladaný termím otvorenia je jeseň 2023.

Rýchle opakovanie
  • Ciele našich kampaní reklamných kampaní
    • Videnie – budovanie povedomia.
    • Interakcia.
    • Leads – zbieranie kontaktov, potenciál.
    • Kliknutie.
    • Udalosti z vašej web stránky.
    • Nákup.
    • Košík.
    • Formulár.
    • Iné.
  • Správne ciele a cieľové skupiny
    •  Ako sa cieli reklama.
    •  Strojové učenie.
    •  Časovanie reklám.
  • Rýchla rekapitulácia pojmov
    • Stránka.
    • Kampaň.
    • Skupina.
    • Reklama.
    • Príspevok.
    • Preklikávaný príspevok.
    • Meta Pixel.
    • Udalosti.
    • Nákup.
    • Katalógy.
Praktická časť, reklamné kampane, ktoré budeme prakticky tvoriť:
  1. Získavanie fanúšikov.
  2. Aby vás ľudia spoznali – prevádzka.
  3. Aby spoznali produkt, či službu.
  4. Viac návštevníkov na udalosti.
  5. Viac videní videa.
  6. Podpora skvelého príspevku.
  7. Zbierame lajky, komentáre a zdieľania.
  8. Nezabudnite na fanúšikov.
  9. Podpora a promo súťaže.
  10. Príspevok s kolotočom.
  11. Maximalizácia videnia na ľudí.
  12. Maximalizácia videnia na vašej reklame, za čo najlepšiu cenu.
  13. Pokročilá brandová kampaň s viacerými vizuálmi.
  14. Remarketingová a pripomínajúca reklama.
  15. Návštevníci web stránky.
  16. Podpora článku, či blogu.
  17. Predaj bez merania konverzií, alebo ak začíname s predajom.
  18. Zvedavý príspevok s linkou.
  19. Reklama na správy, alebo keď nemám web stránku.
  20. Lasminute produkty, či ponuka.
  21. Reklama na volanie do prevádzky.
  22. Formulárová reklama.
  23. Klikací príspevok s cieľom predaja a rýchla predajná kampaň, lastminute predaj.
  24. Kolotoč produktov s preklikom na krátku dobu.
  25. Produkt vs. Kampaň vs. Firma.
  26. Dlhodobá reklamná kampaň.
  27. Predajná kampaň na rôzne cieľové skupiny.
  28. Predajná kampaň na rôzne produkty, či služby.
  29. Predajná kreatívna kampaň.
  30. Kampaň s cieľom vlastnej udalosti.
  31. Katalógová reklama na všetky produkty.
  32. Katalógová reklama na vybrané produkty.
  33. Remarketingová katalógová reklama.
  34. Remarketingová katalógová reklama pre ďalší nákup.
  35. Rýchle prostredie, zlé vstupné stránky alebo zložitý produkt/služba.

Každú reklamnú kampaň prakticky lektor vytvorí a budeme v skupine diskutovať na čo je vhodná, ako pripraviť podklady a pre aký typ podnikania je viac, či menej určená a aké ciele sa pri nej merajú. Odporúča sa mať skúsenosti s tvorbou kampaní a mať vlastné podnikanie alebo pracovať ako social manažér pre zamestnávateľa. Kurz nie je vhodný pre tých, ktorí nemajú žiadne technické skúsenosti s reklamami.

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať