Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov?

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi. Od 1.2. 2016 nastali zmeny a sú účinné ďalšie povinnosti podnikateľov v súvislosti s reklamačným konaním platí aj pre e-shopy aj pre všetkých podnikateľov, ktorí predávajú výrobky spotrebiteľom.

Cieľová skupina

pracovníkom reklamačných oddelení firiem, obchodným asistentom

Obsahová náplň

  • Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
  • Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
  • Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
  • Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
  • Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia.
  • Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
  • Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
  • Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
  • Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
  • Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy a príklady.
  • Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
  • Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe.
  • Novinky v oblasti spotrebiteľského práva.
  • Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.

Termíny kurzov

27.11.2017

8.30-16.00 (Žilina)

Prihlásiť sa

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Dana Jánošíková
tel:
+421 2/330 052 *** zobraziť

email:
dana.janosikova@... zobraziť


Adresa
Železničiarska 13, 811 04 Žilina

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel:
+421 2/330 051 *** zobraziť

email:
dana.janosikova@... zobraziť

web: www.eseminare.sk

Adresa
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Železničiarska 13, Bratislava Zobraziť na mape

Hodnotenie kurzu

(hlasujte)