HR MARKETING prakticky

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

CIELE

  • Spoznať a definovať možnosti využitia sociálnych médií pre potreby recruitmentu v organizácií
  • Predstaviť možnosti „Employer Brandingu“ ako súčasti „EVP“ – Employee Value Proposition
  • Predstaviť možnosti konkrétneho definovania “EVP” vlastnými silami organizácie, prípadne v spolupráci s partnermi
  • Definovať jednotlivé “cesty” komunikácie EVP praktickyModul 1 – Úvod do HR marketingu a employer brandingu

Cieľová skupina

HR oddelenia, HR leaders, HR špecialisti,

Obsahová náplň

(9,00–16,00)

  • Employee Value Proposition – kontext
  • HR marketing a employer branding
  • Ako určit tzv. EVP (Employee Value Proposition) vo Vašej organizácií ?
  • Osobná značka/branding moderného recruitera
  • Čo to je „social recruitment“ a prečo to nie je len o sociálnych sieťach
  • Diverzita zdrojových kanálov pre sourcing kandidátov
  • Praktická stratégia náboru – priority s ohľadom na jednotlivé „kultúry“ v

organizácií

  • Praktická stratégia náboru na sociálnych sieťach – čo potrebujeme ?

Modul 1 | Kontext

  • Aká je aktuálna situácia na pracovnom trhu
  • Vzťah medzi talent sourcingom a employer brandingom

Modul 2 | Strategický employer branding

  • Analýza zlozitej situácie na slovenskom pracovnom trhu
  • Je employer branding riešením? Čo môžeme očakávať do budúcna?
  • Čo potrebujem vedieť, než sa pustím do práce
  • Aké sú najčastějšie chyby v SR?
  • Employer branding postavený na dátach
  • Postup a jednotlivé kroky strategického budování employer brandingu
  • Employer Value Proposition (EVP)
  • Aktivácia
  • Case studies a prax zo SR

Modul 3 – Praktická aplikacie brandu zamestnávateľa v praxi

  • HR 2.0 – prečo inovovať tradičné metódy v recruitmente a prečo používať HR marketing a employer branding
  • Ako vypadá budovanie zamestnávateľskej značky smerom dovnútra firmy aj navonok (praktická case-study)
  • Guerilla recruiting – ukážky akcií a prečo šokovať guerillou
  • Efektivní inzerát – ako ho zostaviť a ako do nehoj premíietnuť značku zamestnávateľa
  • Propagácia inzerátu -ako o propagácií premýšľať inovativne a kde všade inzerát propagovať online i offline
  • Networking – ako súvisí s brandingom zamestnávateľa

Modul 4 – Práca s konkrétnymi nástrojmi pre employer branding a HR marketing

  • Vzťah medzi employer brandingom a personal brandingom
  • Ktoré kanály je dôležité udržovať pre efektívnu tvorbu brandu
  • Tvorba, správa a analýza obsahu na sociálnych sieťach i mimo nich
  • Pravidlá práce s obsahom na sociálních sieťach – LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram a ďalšie
  • Nástroje pro automatizaci úkolů spojených se správou obsahu

Analýza úspěšnosti obsahu a konkrétních kanálů jako LinkedIn firemní stránky, Facebook stránky a další

  • Práca s platenou reklamou na sociálnych sieťach aj memo nich (PPC reklama)
  • Ďalšie marketingové nástroje, ktoré využijete v HR marketingu
  • Ako vyzerá budúcnosť budovania brandu spoločností, a ktoré technické „vychytávky“ môžete použiť už dnes?

Referencie: Andrej Orogvani – Head of Training and Development at Union insurance company "Natalia prepared and delivered for us tailor made workshop focused on definition of our EVP and setting direction for our Employer branding strategy. Workshop was extremely beneficial. I definitely recommend Natalia as top professional in area of Talent acquisition. At the same time i wanna recognize her for honesty and passion for the topic that is very contagious :-) " December 1, 2015, Andrej was a consultant or contractor to Natália at GoodCall ✓

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Natália Šegedová
tel: +421 910 705 385
mobil: +421 910 705 385
e-mail: natalia.segedova@recruitmentacademy.sk

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +421 910 705 385
mobil: +421 910 705 385
email: info@recruitmentacademy.sk
web: www.recruitmentacademy.sk

Adresa
Recruitment Academy
BBC 1, Plynárenská 1, Bratislava Zobraziť na mape