ITIL® Intro – úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL®

Základné info
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

ITIL® je celosvetovo najrozšírenejší referenčný model osvedčených postupov pre riadenie IT. Spoločnosti po celom svete profitujú zo zavedenia best practice ITIL®. Ako v praxi funguje a pomáha? Atraktívny intro kurz (½ dňa) zameraný na prínosy IT Service Managementu.

  • strategické riadenie IT
  • lepšia obhajoba investícií
  • kvalitnejšie a dostupnejšie služby

Cieľová skupina

Komu je kurz ITIL® určený?

ITIL® je veľmi vhodný pre všetkých, ktorí sa chcú zdokonaliť v uplatňovaní best practice IT v praxi, alebo hľadajú spôsoby ako s pomocou strategického či manažérskeho riadenia dosiahnuť pri správe IT vyššiu efektivitu, spoľahlivosť a dostupnosť.

Prečo u nás? Know-how a skúsenosti s využitím frameworku ITIL® získate len u nás.

Najčastejšími absolventmi sú: IT manažéri; konzultanti (optimalizácia IT procesov); projekt manažéri pracujúci v sektoru ICT; finanční riaditelia (ako investovať a účtovať IT služby).

Obsahová náplň

ITIL® Intro Vás stručne a zrozumiteĽne zoznámi s celosvetovo najviac uplatňovaným prístupom k IT Service Mmanagementu. Úvodný kurz je vďaka svojej prehľadnosti vhodný pre všetkých, ktorí chcú vedieť o čom ITIL je. Pokiaľ uvažujete o certifikácii, ale nie ste si celkom istí či je pre Vás ITIL® tou správnou voľbou, neváhajte a zúčastnite sa úvodného kurzu, kde poskytneme základné informácie o metodike a odpovieme na všetky Vaše otázky.

Nie je náhoda, že odborníci a manažéri na najlepšie platených pozíciách v IT majú certifikát ITIL®. Všetky potrebné informácie o praktických prínosoch IT Service Managementu nájdete v tomto kurze!

Nástroj na riadenie IT a zvýšenie kvality služieb! V tomto kurze nájdu IT manažéri odpovede na napr.: ako vytvárať trvalú pridanú hodnotu alebo ako pomáha IT plniť strategické ciele organizácie. Aká je štruktúra a spôsob riadenia efektívneho IKT pomocou metodiky ITIL®. Kde hľadať priestor pre zvýšenie efektivity. Ako maximalizovať prínosy investícií do rozvoja. A ďalšie…

Lektor:
Ing. Miloš Tomka

Typ a platnosť osvedčenia:
ITIL® Intro – úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL®

Termíny kurzov

16.01.2018

Začiatok o 13:00, cca 3×45 min. bloky + diskusia.

Prihlásiť sa
06.02.2018

Začiatok o 13:00, cca 3×45 min. bloky + diskusia.

Prihlásiť sa
06.03.2018

Začiatok o 13:00, cca 3×45 min. bloky + diskusia.

Prihlásiť sa
04.04.2018

Začiatok o 13:00, cca 3×45 min. bloky + diskusia.

Prihlásiť sa

Kurz na mieru (vnútrofiremný kurz)

Kurz je možné organizovať aj pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka.

Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa.

Odporúčaný rozsah kurzu: 3 hodiny

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Ing. Mária Záňová
tel:
+421 2/207 600 *** zobraziť

mobil:
+421 948 556 *** zobraziť

email:
maria.zanova@... zobraziť


Adresa
Zelinárska 6, 821 08 Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel:
+421 2/207 260 *** zobraziť

mobil:
+421 908 813 *** zobraziť

email:
jozef.suss@... zobraziť

web: www.tcox.sk

Adresa
TAYLLOR & COX Slovensko, a. s.
Zelinárska 6, Bratislava Zobraziť na mape

Hodnotenie kurzu

(hlasujte)