Detail kurzu

Úvod do digitálneho marketingu

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Neviete, ako vytvoriť správnu stratégiu pre digitálne prostredie? Ako správne uchopiť sociálne médiá? Ako sa efektívne zviditeľniť v online prostredí? Ako zvoliť kľúčové parametre pre následné vyhodnotenie? Rozumiete skratkám CTR, PPC, CTA, CPM, CRO, UX, GA, RTB, atď.? Potrebujete sa zorientovať a zistiť, aké možnosti ponúka digitálny marketing?

Na tomto seminári sa dozviete odpovede na všetky tieto otázky!

Obsah kurzu

  • Aké je české/slovenské online prostredie a jeho užívateľ – online užívateľ v ČR/SR
  • Aké možnosti komunikácie nám ponúka digitálny marketing – online médiá / reklama
  • Sociálne média – aktuálny stav, možnosti cielenia
  • Aké sú možnosti, aký je správny postup – User Experience / Webdesign
  • Ako sa zviditeľniť tam, kde ľudia hľadajú – SEO & SEM
  • Ako fungujú PPC systémy, ako efektívne plánovať a vyhodnotiť vaše kampane – PPC Adwords / Sklik
  • Ako merať svoj web, čo sledovať, čo má a nemá zmysel – webová analytika
  • Aktuálne trendy a očakávaný vývoj – čo nám prinesie blízka budúcnosť, na čo sa zamerať

Súčasťou kurzu je diskusia s účastníkmi na vybranú tému, praktická ukážka z reálného prostredia a společne nakukneme tiež do blízkej budúcnosti, protože „Digitálna transformácia prebieha, ste jej súčasťou?“.

Cieľová skupina

Určený pre pracovníkov z oblasti marketingu, PR, komunikácie, vedúcich pracovníkov a majiteľov firiem bez obmedzení odvetvia podnikania. Ale zároveň môže byť podnetný aj pre zamestnancov štátnej správy

Poznámka k cene

Každý účastník dostane materiály k danej problematike. Po celý deň máme pre Vás pripravené teplé a studené nápoje. Počas dopoludňajšej prestávky Vám pripravíme niekoľko druhov chlebíčkov a na obed od nás dostanete stravný lístok, ktorý môžete použiť

Hodnotenie




Organizátor