Detail kurzu

Design Thinking

IPA Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Inovácie nie sú vynaliezaním „úžasných“ vecí, ktoré si nikto nekúpi, ale riešením problémov a snov ľudí, ktorí si naše produkty a služby kúpia. Inovácia začína aj končí v obchode a marketingu, musí byť účinná a rýchla. Tradičné prístupy, kde sa dlhý čas vymýšľali zložité a drahé riešenia, ktoré si nikto nekúpil patria do minulosti. Nastupuje interakcia so zákazníkom, tímová spolupráca a kreatívne objavovanie príležitostí. Prístupy Design Thinking a Human Centred Design rozvinul David Kelley vo firme IDEO a ich využitie je univerzálne a veľmi účinné.

Obsah kurzu

  • Porozumenie svetu zákazníka – trendy, spôsob života a práce, práca, procesy a metriky, pozorovanie a analýza zákazníkov, ich charakteristika a hodnoty, problémy, ciele a činnosti zákazníkov. Workshopy, analýzy, skenovanie, interakcia so zákazníkmi, vlastná skúsenosť, empatické mapy a procesné analýzy.
  • Definovanie problému, ktorý chceme riešiť. Čo je skutočný problém a jeho rámec a prečo to chceme riešiť? Ako sa už podobné problémy riešia? Jasné vymedzenie rozsahu riešeného problému v tíme – očakávaná hodnota pre zákazníka a pre nás.
  • Generovanie nápadov a skladanie riešenia. Funkcie, ktoré treba pridať a odstrániť, hodnoty, ktoré treba vytvoriť a negatívne efekty, ktoré sa musia eliminovať, 40 inovačných princípov.
  • Vytvorenie prototypu – prototyp z papiera, model, testovacie video alebo programové menu, minimálne životaschopný produkt alebo služba, ktoré je možné testovať so zákazníkom a získať spätné väzby.
  • Testovanie v akcii – nasadenie riešenia u zákazníka, testy a ich vyhodnocovanie, skúmanie reakcií zákazníkov, nové inšpirácie a nápady, opravovanie a vylepšovanie riešenia, workshopy, spätné väzby, diskusie, učenie sa, hlbšie pochopenie zákazníka a používateľa.
  • Zhrnutie princípov a metód Design Thinking a ďalšie kroky.

Cieľová skupina

Majitelia a vrcholový manažment firiem, priemyselní inžinieri, vývojári

Hodnotenie




Organizátor