Kurz: Inbound marketing

Popis kurzu

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?

Inbound Marketing je pomenovanie takých foriem online marketingu, ktoré si nevyžadujú platenie mediálneho priestoru, ako je to v prípade tradičnej reklamy (rádio, tlač, OOH a televízia). Ako príklad možno uviesť SEO optimalizáciu, sociálne médiá, blogovanie a online PR.

Inbound marketing predstavuje celú stratégiu online marketingu, v ktorej získavate návštevníkov, záujemcov o váš produkt a postupným procesom vytvárania obsahu ich premieňate na zákazníkov. Naučíme vás, ako sa na Inbound marketing pripraviť, ako ho využívať a merať a ako spolu poprepájať jednotlivé komunikačné kanály. Cieľom školenia o inbound marketingu je nadobudnúť vedomosti o možnostiach prepojenia komunikačných kanálov a online marketingových stratégií.

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

  • predovšetkým majiteľom webových sídiel a e-shopov, ktorí majú na starosti strategické plánovanie online marketingu vo svojej spoločnosti
  • pre majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
  • pre profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE?

Pred školením vám príde e-mailom dokument, ktorý bude objasňovať najdôležitejsšie pojmy a nástroje spojené s online marketingom. Okrem preštudovania tohto dokumentu sú odporúčané základné znalosti online marketingových praktík ako SEO, PPC, sociálne média, newsletter a blog.



Obsah kurzu

ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE?

  • čo je to inbound marketing, čo do neho patrí a čo nie
  • aký je prínos inboud marketingu
  • ako využívajú princípy inbound marketingu spoločnosti v rôznych odvetviach podnikania
  • ako si správne určiť stratégiu inbound marketingu a vytvárania obsahu
  • ako efektívne blogovať
  • ako zvýšiť konverziu e-mailových kampaní
  • optimalizácia call to action a landing pages
  • PR a inbound Marketing- ako správne merať výsledky Inbound marketingu
  • virálny marketing a word of mouth

Počas školenia spoločne vypracujeme dlhodobý a krátkodobý plán inbound marketingu aplikovateľný pre vašu značku.

KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?

inbound marketing, content marketing, lead, permission marketing, ebook, podcast, whitepaper blog, SEO, conversion, marketing automation



Organizátor