Marketingové analýzy: Segmentácia

Základné info
  • Termín kurzov: 28.03.2017 - 29.03.2017
  • Miesto konania: Zátišie 10, Bratislava
  • Cena: 465,60 € (388 € bez DPH)
  • Poznámka k cene: Cena je určená pre komerčnú sféru. Pre štátnu správu a zdravotníctvo poskytujeme 15% zľavu, pre školstvo 20% zľavu zo základnej ceny kurzu. Pri prihlásení viac účastníkov z jednej spoločnosti na rovnaký kurz ponúkame cenové zvýhodnenie.
  • Organizátor: ACREA SR, spol. s r.o.
Prihlásiť sa na kurz

Popis kurzu

Hlavným cieľom kurzu je predstaviť segmentáciu ako marketingovú metódu, ktorá umožňuje lepšie porozumieť zákazníkom a zefektívniť marketingové aktivity na základe dát. Účastníci sa zoznámia so základnými princípmi segmentácie – na akých dátach ide segmenty vytvárať, aké metódy ide k tvorbe segmentov použiť a ako výsledky segmentácie interpretovať a ďalej využiť.

Cieľová skupina

Kurz je určený predovšetkým pracovníkom v marketingu, ktorí sa chcú naučiť vytvárať segmenty zákazníkov, interpretovať ich a prakticky využívať.

Obsahová náplň

Program kurzu:

  1. úvod do segmentácie ako metódy marketingového riadenia
  2. segmentácia ako výstup RFM analýzy
  3. diferenciálna segmentácia
  4. cielená segmentácia

Lektor:
Ing. Ondřej Brom, Ing. Libor Šlik

Termíny kurzov

28.03.2017 - 29.03.2017

9:00 - 16:30 hod.

Prihlásiť sa

Kontakt a miesto konania

Kontaktné údaje
Bc. Petra Formánková
tel: +420 234 721 422
mobil: +420 605 871 522
e-mail: kurzy@acreasr.sk

Adresa
Zátišie 10, 831 03, Bratislava

O organizátorovi

Kontaktné údaje
tel: +420 234 721 444
mobil: +420 605 871 522
email: kurzy@acreasr.sk
web: www.acreasr.sk

Adresa
ACREA SR, spol. s r.o.
Zámocká 30, Bratislava Zobraziť na mape