Detail kurzu
Marketingové analýzy: Segmentácia
ACREA SR, spol. s r.o.
Popis kurzu
Hlavným cieľom kurzu je predstaviť segmentáciu ako marketingovú metódu, ktorá umožňuje lepšie porozumieť zákazníkom a zefektívniť marketingové aktivity na základe dát. Účastníci sa zoznámia so základnými princípmi segmentácie – na akých dátach ide segmenty vytvárať, aké metódy ide k tvorbe segmentov použiť a ako výsledky segmentácie interpretovať a ďalej využiť.
Obsah kurzu
Program kurzu:
- úvod do segmentácie ako metódy marketingového riadenia
- segmentácia ako výstup RFM analýzy
- diferenciálna segmentácia
- cielená segmentácia
Cieľová skupina
Kurz je určený predovšetkým pracovníkom v marketingu, ktorí sa chcú naučiť vytvárať segmenty zákazníkov, interpretovať ich a prakticky využívať.
Cena je určená pre komerčnú sféru. Pre štátnu správu a zdravotníctvo poskytujeme 15% zľavu, pre školstvo 20% zľavu zo základnej ceny kurzu. Pri prihlásení viac účastníkov z jednej spoločnosti na rovnaký kurz ponúkame cenové zvýhodnenie.