Detail kurzu
Zákaznícke centrum: profesionálne písanie
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
„Veľmi oceňujem odbornú prípravu lektoriek, vysokú profesionalitu. Výklad bol popretkávaný cvičeniami, čo len upevnilo vo mne nové poznatky. Poznatky využijem v pracovnom živote, ale aj v súkromnom. Dojem zo školenia mám veľmi pozitívny, príjemné lektorky, ktoré sa snažili vyhovieť všetkým naším požiadavkám.“
- Naučte sa písomne komunikovať v súlade s platnými štandardmi úpravy písomností
- Získajte cit pre výstavbu úderných písomných formulácií
- Odstráňte najbežnejšie chyby v štylistike
- Komunikujte zrozumiteľne, ústretovo, efektívne a moderne
- Začnite zapájať do písomnej interakcie empatiu a konštruktívny pohľad na vec
Obsah kurzu
- Význam písomnej komunikácie v bežnej pracovnej praxi
- Základné princípy normalizovanej úpravy písomností („Pravidlá písania a úpravy písomností“ a súvisiace normy)
- Typografia v každodennej písomnej praxi (pravidlá tvorby textu, úprava hlavičkového papiera a i.)
- Najčastejšie formálne chyby v písomnej komunikácii
- Úprava úradných, obchodných a osobných listov
- Netiketa (komunikácia v elektronickom prostredí)
- Efektívna práca s textom (písomná komunikácia ako pomocník vs. požierač času, proklientské formulácie)
- Neverbálna komunikácia písaného textu (ako sa naučiť „čítať medzi riadkami“)
- Náročné situácie v písomnej komunikácii (ako reagovať asertívne a profesionálne)
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: cvičenia, hry, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba
Počet účastníkov: 4 – 10
Cieľová skupina
- manažéri na všetkých úrovniach
- pracovníci marketingu
- administratívni pracovníci
- všetci, ktorí pravidelne písomne komunikujú
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality