Detail kurzu
Marketing v praxi
VIK s.r.o.
Popis kurzu
Poskytnúť účastníkom prehľad potenciálu a nástrojov kľúčového zdroja manažmentu organizácie. Marketing ovplyvňuje základné podnikateľské, konkurenčné a predajné stratégie.
Obsah kurzu
Čo je to marketing
Starý a nový prístup k marketingu – transakčný vs. relačný marketing
Produkt – výrobok či služba = riešenie pre zákazníka
Trhy – analýza trhov, trhové segmenty, výber segmentu, stratifikácia
Zákazník
Konkurencia – rozdelenie konkurencie, substitučný produkt, výber značky
Základné analytické nástroje marketingu – rýchle pripomenutie
4, 7 alebo 8 „P“ v Marketingu
Základné marketingové stratégie – 3 základné marketingové stratégie – prehľad
Organizácia/orientácia – na zisk, predaj, produkciu, zákazníka
Budovanie značky
Význam Imidžu Goodwillu a Reputácie
Kultúra a Identita organizácie v službe Marketingu
Budovanie vzťahov so zákazníkmi Ideálny zákazník – identifikácia, profil, správanie
Zákaznícky prístup – štádiá zmeny (vývoja) zákazníckeho prístupu
Výchova lojálneho zákazníka – kľúčové kroky k lojálnemu zákazníkovi
Riadenie kľúčových zákazníkov – proces a fázy KAM (key account manažment)
Plánovanie v Marketingu
Business plán – (obsah)
Marketingový plán
Komunikačný plán
Mediálny plán
Formálna podoba marketingového plánu.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality