Detail kurzu

BRATISLAVA - Prechod na plnú elektronizáciu VO – prvé skúsenosti a riešenia problémov z praxe

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Príďte a objavte výhody elektronizácie verejného obstarávania, zistite ako nastaviť podmienky elektronickej súťaže a ako tejto zmene prispôsobiť zabehané interné procesy. Ukážeme a vyskúšame si, ako Vám vedia elektronické systémy zjednodušiť prácu a viesť celým procesom, upozorňovať na zákonné povinnosti, či automaticky generovať súťažné podklady/zápisnice a ďalšie dokumenty. Ak Vás nebaví neustále kopírovanie tých istých údajov do rôznych formulárov či dokumentov, určite Vás poteší, že elektronické systémy to spravia za Vás.

Príďte a presvedčte sa, že povinnú elektronizáciu na nás Európska komisia neposlala za trest, ale práve naopak.

Obsah kurzu

I. Časť – Ako sa vysporiadať s elektronizáciou?

  • povieme si aké sú aktuálne možnosti na trhu s elektronickými nástrojmi, o spôsobe realizácie elektronických zákaziek a ich kontroly kontrolnými orgánmi
  • ako zaviesť elektronizáciu do interných procesov? Prípadové štúdie tých, ktorí už na plnej elektronizácii fungujú
  • kritické miesta elektronizácie – Ako sa vysporiadať so zábezpekou pri elektronickej ponuke? Ako majú byť vyhotovené elektronické dokumenty? Môžem žiadať originál elektronickej ponuky? A iné.
  • k dispozícii budete mať desiatky šablón dokumentov, harmonogramy zákonných krokov pre jednotlivé typy súťaží a pod.
  • počítače budú zabezpečené. Môžete si však priniesť aj vlastný notebook

II. Časť – Realizácia elektronickej zákazky

  • každý bude mať možnosť zrealizovať si plne elektronickú zákazku pod vedením našej lektorky
  • v systéme si pripravíme elektronickú zákazku a v závere prípravy nám systém na základe zadaných údajov vygeneruje SP, zašleme údaje zo systému do IS ZÚ (kde sa nám vytvorí vyplnený neodoslaný formulár) a spustíme súťaž
  • v lehote na predkladanie ponúk budeme simulovať proces vysvetľovania SP, ukážeme si ako posielať hromadné správy záujemcom a ako vyzerá časová pečiatka o doručení správy
  • ukážeme si ako odoslať ponuku z pohľadu dodávateľa a jej zapečatenie systémom z pohľadu obstarávateľa
  • simulovať budeme aj proces hodnotenia vypĺňaním hodnotiacich tabuliek v systéme, z ktorých sa nám vygenerujú zápisnice a oznámenia, v ktorých budú všetky potrebné údaje, pričom zahrnieme aj proces vysvetľovania po­nuky
  • ukážeme si, ako Vám vie systém prepočítať poradie, bodové hodnotenie uchádzačov, mimoriadne nízku cenovú ponuku, či lehoty pri zverejňovaní a vysvetľovaní
  • ukážeme si ako vytvoriť prístupy pre kontrolný orgán a čo je pre neho v elektronickej súťaži podstatné
  • v systéme vygenerujeme protokoly z elektronickej súťaže
  • ukážeme si automatizované generovanie štvrťročných súhrnných správ a ďalšie zostavy
  • na záver si spravíme aj krátku ukážku zberu a spracovania žiadaniek na obstarávanie (tzv. elektronickú žiadanku)
  • počas kurzu budete pracovať so systémom na riadenie verejných obstarávaní ERANET (www.eranet.sk).
  • každý účastník zároveň získa plne funkčný prístup do systému ERANET (www.eranet.sk), vrátane všetkých dokumentov a harmonogramov na 6 mesiacov zadarmo

Cieľová skupina

všetkých, ktorí sa zúčastňujú verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov, obstarávateľov i uchádzačov

Certifikát Potvrdenie účasti na seminári

Kontaktná osoba

Adriana Matúšová
+421 914 124 580
vzdelavanie@otidea.sk

Hodnotenie




Organizátor