Detail kurzu

BRATISLAVA - Komunikácia v náročných situáciách pre štátnu a verejnú správu - tréning

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Naučiť sa efektívne komunikačné stratégie v náročných situáciách v rozhovore a získať tipy ako zaobchádzať s konfliktom. Porozumieť vnútornej dynamike záťažových situácií a získať tipy na seba posilnenie a zvládnutie stresu v nich.

Obsah kurzu

  • Najdôležitejšie komunikačné zručnosti v náročných situáciách
  • Ako povedať partnerovi konštruktívne spätnú väzbu
  • Práca s vnútorným postojom a cielená mentálna príprava na náročné rozhovory
  • Sebaposilnenie v náročných situáciách, sebavedomé vystupovanie, presvedčivá reč tela
  • Prečo vzniká konflikt a čo je účinnou prevenciou
  • Ako ustáť konflikt tak, aby sme sa porozumeli a dospeli k pozitívnemu zá­veru
  • Komunikačné stratégie pri neférových útokoch
  • Precvičovanie techník v praktických pracovných situáciách

Cieľová skupina

Kurz určený pre vedúcich zamestnancov, personalistov, vedúcich HR oddelení, manažérov, majiteľov firiem, riaditeľov a všetkých, ktorí majú zodpovednosť a profitujú z potenciálu svojich zamestnancov.

Certifikát Potvrdenie účasti na seminári
Hodnotenie




Organizátor