DETAIL KURZU

Riešenie konfliktných situácií pri komunikácii so zákazníkom

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Obsah:

  • Psychológia nespokojného zákazníka.
  • Účinné typy a návody na zvládnutia „komplikovaného“ zákazníka, dôležité frázy a formulky na upokojenie situácie.
  • Základné komunikačné chyby pri komunikácii s nespokojným zákazníkom a ako sa im vyhnúť.
  • Čo sa skutočne skrýva za námietkami? Najčastejšie námietky a ako s nimi pracovať.
  • Odzbrojenie, empatia, pýtanie sa, rešpekt.
  • Pozície a záujmy v konflikte.
  • Spôsoby na zvýšenie spokojnosti a posilnenie dôvery a lojality zákazníka.
  • Praktické návody na riešenie situácií z praxe účastníkov.




Kontaktná osoba

Ľubica Karetková
+421 2/202 000 78
bpm@bpm-educat.com

Hodnotenie




Organizátor