Detail kurzu

Programujeme aplikácie pre Android I. - úvod do programovania v Jave a objektového programovania

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Tento úvodný Android kurz je určený pre úplných začiatočníkov a neprogramátorov v Jave. Je postavený na veľkom množstve praktických príkladov od úplných základov až po designovanie aplikácie. Tento úvodný Android kurz je taktiež zameraný na úvod do programovania v Jave a objektového programovania, ktoré zvládne každý. Výstupom z kurzu je množstvo zaujímavých aplikácií. Pre účastníkov je pripravených množstvo praktických príkladov a taktiež tlačené prezentácie lektora. Vlastnenie nejakého Android zariadenia - telefónu alebo tabletu na tomto Android kurze je výhodou, no vývojové prostredie je schopné aplikácie vytvorené na kurze spúšťať aj v emulátore. Na kurze si taktiež zaregistrujete konto do Google Play Store kde môžete Vaše aplikácie uložiť na stiahnutie. Vyžadujú sa aspoň základy jazyka JAVA.

Obsah kurzu

- Operačný systém Android - História - Verzie Androidu - Ovládanie systému - Inštalácia aplikácií - Hlavný rozdiel programátorov iOS a Android - Google Play Store - Licencie - Ako sa stať oficiálnym Android vývojárom a ako sa pridávajú aplikácie do oficiálneho obchodu - Programovanie aplikácií a hier - Ako sa vlastne tvoria mobilné aplikácie - Čo budeme potrebovať - Znalosť programovania - Java s jej výhody a nevýhody - Návrh aplikácií - Čo chceme programovať - Možnosť zárobku na našej aplikácií - Grafika, design a napojenie na logiku - Čo budeme pre návrh aplikácie potrebovať - Navrhujeme prvé aplikácie - Kalkulačka - Moja farba - Základné stavebné kamene Androidu - Aktivity - Intenty - Fragmenty - Databáza - Práca so sieťou -Servisy -Vlákna - Vývojové prostredie Eclipse a Android SDK -Inštalácia a nastavenie - Tvorba nového projektu - Základné nastavenie, názov, ikona, verzie Androidu - Koreňový adresár – Package Explorer - Popis pracovného prostredia - Lišty, okná a panely - Kde sa programuje - Kde sa aplikácia navrhuje - Kde sú podstatné panely a ktoré môžem zatvoriť - Pripájame svoj telefón alebo tablet - Inštalácia ovládačov - Potrebné nastavenie - Párovanie s Eclipsom - Spúšťame virtuálne Android zariadenie na simuláciu - Designovanie aplikácie alebo čo všetko môže moja aplikácia obsahovať - Čo je to widget - Rozlíšenie aplikácie - Orientácie displeja - Vkladáme tlačidlá - Texty - Rádiobuttony a zaškrtávacie polia - ProgressBary - Farby - Hodnotiace pruhy - Nástroje na tvorbu layoutu - Záložky a tabuľky - Vyhľadávacie pole - Skrolovacie prvky - Obrázky a médiá - Ostatné prvky - Diskusia - Užitočné a používané vlastnosti widgetov - Menu aplikácie - Vlastné voľby - Predvoľby - Vnorené menu - Témy a vlastný design - Virtuálna klávesnica - XML súbory, ich editácia pre zmenu vzhľadu - Vytvárame aplikácie - Hodiny - Moje info - Aplikácia moje Mesto - Aplikácia podľa návrhu účastníkov kurzu - Napájame naše aplikácie na logiku - Kedy začíname programovať - Texty a jazykové verzie - XML súbory - Prvé príkazy v Jave - Java ako programovací jazyk - Ako programuje funkcionalita - Objektové programovanie - Kam sa píše program - Ako sa program prepája na tlačidlá - Učíme sa programovať - Objektové vs. procedurálne programovanie - Syntax jazyka - Ako sa píše v Jave - Základné konštrukcie jazyka - Premenné, polia, definícia konštánt - Podmienky - Cykly - Objekty a metódy - Popup okná - Vytvárame si prvé objekty a využívame metódy - Tvoríme aplikácie, ktoré aj niečo robia - Vlastný prehliadač - Prehliadač obrázkov - Hra – uhádni číslo - Baterka - Aplikácia moji kamoši a priame volanie - Ladenie aplikácie - Konzola - Chyby - Varovania - Ukážkové aplikácie – motivácia alebo odrazový mostík - Peňaženka - Moja firma - Zoznam produktov - Iné ... - Kde nájdem ďalšie ukážky a príklady - Pracujeme s developerskou licenciou - Ukladáme aplikáciu na Google Play - Prihlásenie sa - Upload aplikácie - Distribúcia - Popis aplikácie - Sťahovanie aplikácie - Záverečná diskusia

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor