Detail kurzu

Performance Marketing

Learn2Code

Popis kurzu

Popis online kurzu

Performance alebo výkonnostný marketing nie je len o PPC reklamách a ich vyhodnocovaní. Performance marketing sa skladá z viacerých činností, ktoré na seba nadväzujú a pri ich dodržiavaní dokážeš efektívnejšie pracovať s celkovým online marketingom tvojej značky alebo produktu. Autor kurzu Kamil považuje za najdôležitejšie časti celého performance marketingu stratégiu, kreativitu, mediálne nástroje, optimalizáciu webstránky, prácu s používateľmi a testovanie a vyhodnocovanie. Práve týmto témam sa bude venovať v tomto online kurze výkonnostného marketingu.

Po absolvovaní kurzu sa naučíš správne používať, merať a vyhodnocovať online marketingové mediálne nástroje a hlavne ich spájať tak, aby tvoje kampane fungovali omnoho efektívnejšie. Posunieš tak svoj online marketing na úplne nový level.

V druhej časti online kurzu ti lektor Kamil na rôznych reálnych príkladoch firiem ukáže, ako vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu. V záverečnom videu kurzu sa tiež dozvieš, ako správne merať návratnosť investícií do tvojich marketingových kampaní (ROI).

Obsah kurzu

Čo sa naučíš

  • čo je to performance marketing
  • aké reklamné formáty existujú v online marketingu
  • najpoužívanejšie online marketingové nástroje:

Google AdWords Facebook, Instagram, Twitter RTB (Real-Time Bidding) newsletter a direct marketing content marketing

  • čo je landing page a ako tvoriť wireframy
  • A/B testovanie a vyhodnocovanie v online marketingu
  • ako vytvoriť komplexnú online marketingovú stratégiu
  • ako merať návratnosť investície (ROI) do online marketingu

Čo všetko dostaneš

  • čaká na teba viac ako 20 videotutoriálov
  • 2 hodiny učiva
  • certifikát o absolvovaní kurzu
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá priamo lektor
  • garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný

Zoznam kapitol online kurzu

Úvod do kurzu Performance Marketing (1)

1.0 Performance marketing – úvod do kurzu

Základy Performance Marketingu (18)

1.1 Čo je to Performance Marketing?

1.2 Definovanie cieľov v Online Marketingu

1.3 Reklamné formáty v Online Marketingu

1.4 Online marketingové mediálne nástroje na slovenskom trhu

1.5 Google AdWords ako mediálny nástroj

1.6 Sociálna sieť Twitter ako mediálny nástroj

1.7 RTB (Real-Time Bidding) ako mediálny nástroj

1.8 Sociálne siete Facebook a Instagram ako mediálny nástroj

1.9 Lokálne možnosti online inzercie ako mediálny nástroj

1.10 Newsletter a Direct marketing ako mediálny nástroj

1.11 Content Marketing ako mediálny nástroj

1.12 Čo je Landing Page?

1.13 Tvorba wireframeov pre Landing Page

1.14 Wording na Landing Page a.k.a ako natextovať Landing Page?

1.15 A/B testovanie Landing Page

1.16 Čo sa dá vyhodnocovať v Online Marketingu? [reálne ukážky z analytických nástrojov]

1.17 A/B testovanie v Online Marketingu

1.18 Reálne ukážky A/B testov

Tvorba Online Marketingovej Stratégie – reálne ukážky (5)

2.1 Úvod do tvorby online marketingovej stratégie

2.2 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade Truniversity

2.3 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade banky

2.4 Tvorba online marketingovej stratégie na príklade kaviarne

2.5 Meranie návratnosti investície (ROI – Return on Investment) do online marketingu

Hodnotenie




Organizátor