DETAIL KURZU

Emočná inteligencia pre manažérov. Ako byť šéfom, pre ktorého chcú ľudia pracovať.

Od:

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Kladiete si otázky, prečo Váš tím, aj keď sa skladá zo skúsených, šikovných a aktívnych jednotlivcov, nedosahuje očakávané výsledky? Alebo, čo robiť, aby Vaši zamestnanci dosiahli svoj plný potenciál a svojou spokojnosťou pomáhali rastu firmy?

Príďte k nám a dozviete sa:

  • Ako sa základné emócie premietajú do správania ľudí a ich výsledkov v pracovnom procese.
  • Čo je emočná inteligencia a prečo je jej rozvíjanie pre úspešného lídra dôležité.

Spoznáte:

  • Základné kompetencie emočnej inteligencie – sebauvedomenie, sebakontrola, empatia a sociálne zručnosti a rozanalyzujete si ako to máte Vy.
  • Nástroje a prejavy emočnej empatie a spôsoby ako ich využiť pracovnom procese pri rozpoznávaní, motivovaní, energizácii a inšpirácii mimoriadnych, talentovaných a lojálnych zamestnancov.
  • Efektívne nemanipulatívne stratégie správania, ktoré zaručia, že sa s Vami ľudia budú cítiť dobre a pomôžu Vám vyrovnať sa s negatívnymi prejavmi správania sa na pracovisku – manipulácia, ohováranie, bulying…
  • Odhalíte spôsoby správania, ktorým je dobré sa vyvarovať, aby od nás dobrí ľudia neodchádzali.
  • Precvičíte si a zdokonalíte komunikačné zručnosti skutočného lídra – ako vhodne komunikovať, podávať spätnú väzbu, kontštruktívne kritizovať, ktorým slovám sa radšej vyhýbať a ktoré sa, naopak, nebáť použiť.

Tréning je vhodný zvlášť pre: manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR.





Obsah kurzu

  1. Ako sa základné emócie premietajú do správania ľudí a ich výsledkov v pracovnom procese.
  2. Čo je emočná inteligencia a prečo je jej rozvíjanie pre úspešného lídra dôležité. Základné kompetencie emočnej inteligencie – sebauvedomenie, sebakontrola, empatia a sociálne zručnosti.
  3. Nástroje a prejavy emočnej empatie a ako ich využiť pracovnom procese pri rozpoznávaní, motivovaní, energizácii a inšpirácii mimoriadnych, talentovaných a lojálnych zamestnancov. Efektívne nemanipulatívne stratégie správania, ktoré zaručia, že sa s Vami ľudia budú cítiť dobre.
  4. Ktorým spôsobom sa vyvarovať, aby od nás dobrí ľudia neodchádzali. Komunikačné zručnosti skutočného lídra – ako vhodne komunikovať, ktorým slovám sa vyhýbať a ktoré používať.
  5. Ako sa vyrovnať s negatívnym správaním na pracovisku – manipulácia, ohováranie…

Cieľová skupina

Tréning je vhodný zvlášť pre: manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR.

Kontaktná osoba

Ľubica Karetková
+421 2/202 000 78
bpm@bpm-educat.com

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať