Detail kurzu

Profesionálny asistent/-ka, office manažér/-ka (online školenie)

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Prehĺbiť svoje znalosti a zlepšiť vystupovanie v pozícii asistenta/-ky, office manažéra/-ky.
  • Zefektívniť svoje komunikačné zručnosti aj v nepríjemných a neštandardných situáciách.
  • Naučiť sa správne zaobchádzať s časom (v rámci sebariadenia a riadenia iných).

Obsah kurzu

  • Zodpovednosť, kompetencie a právomoci asistentského personálu
  • Ako sa nepopáliť pri osobnej, telefonickej a mailovej komunikácii s klientmi, nadriadeným a spolupracovníkmi
  • Osobnostná typológia a komunikačné stratégie (vnútri firmy, aj navonok)
  • Ako si poradiť s nepríjemnými a náročnými situáciami priamo z praxe
  • Ako pracovať efektívne aj pod tlakom
  • Ako predvídať a byť vždy o krok vpred (správne plánovanie a nastavenie priorít)
  • Spoločenská etiketa a biznis protokol v práci asistentského personálu
  • Praktické tipy z každodennej asistentskej praxe


Poznámka: V prípade pandemických opatrení realizujeme školenia online. Napriek tomu sa môžete spoľahnúť na vysoký stupeň interaktivity a zapojenia do tréningových aktivít.

Cieľová skupina

administratívny a asistentský personál, office manažment
Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.

Hodnotenie




Organizátor