Detail kurzu

Marketing pre živnostníkov v praxi

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Popis kurzu

Získajte prehľad vo svete súčasného marketingu s dôrazom na živnostníkov a malé firmy, zorientujete sa v hlavných bodoch reklamy a propagácie, ozrejmíte si hlavné súčasné trendy v marketingu.

Počas workshopu sa dozviete viac o dnešných zákazníkoch, lokálnom podnikaní, budete mať možnosť poradiť sa a skonzultovať konkrétne problémy z vlastnej praxe…

Obsah kurzu

  • Moderný marketing – marketing kedysi a dnes, hlavné míľniky a súčasný stav
  • Marketing a biznis trendy – ako ich využiť v malej firme
  • Základné prvky moderného marketingu pre malé firmy – kto som a kam kráčam, vaše meno je vaša značka
  • Hlavné chyby malých firiem v biznise a marketingu
  • Lokálny biznis – komunita versus masový marketing
  • Reklama a zákazníci dnes a zajtra
  • Marketing mapa – zorientujte sa vo svete marketingu (online – offline marketing, klasický – moderný prístup)
  • Marketing mix – čo je marketing mix a načo je dobré ho poznať, marketing mix z pohľadu zákazníka
  • Internetový marketing – hlavné prvky (webstránka, sociálne siete, email a videomarketing, blog, reklama, Google, mobile marketing..)
  • Špecifiká ženského podnikania – worklife balance, emócie, psychika, sebadôvera versus strach, homeoffice

Cieľová skupina

živnostníci, SZČO, marketingoví pracovníci

Hodnotenie




Organizátor