Detail kurzu
Marketing pre živnostníkov v praxi
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Získajte prehľad vo svete súčasného marketingu s dôrazom na živnostníkov a malé firmy, zorientujete sa v hlavných bodoch reklamy a propagácie, ozrejmíte si hlavné súčasné trendy v marketingu.
Počas workshopu sa dozviete viac o dnešných zákazníkoch, lokálnom podnikaní, budete mať možnosť poradiť sa a skonzultovať konkrétne problémy z vlastnej praxe…
Obsah kurzu
- Moderný marketing – marketing kedysi a dnes, hlavné míľniky a súčasný stav
- Marketing a biznis trendy – ako ich využiť v malej firme
- Základné prvky moderného marketingu pre malé firmy – kto som a kam kráčam, vaše meno je vaša značka
- Hlavné chyby malých firiem v biznise a marketingu
- Lokálny biznis – komunita versus masový marketing
- Reklama a zákazníci dnes a zajtra
- Marketing mapa – zorientujte sa vo svete marketingu (online – offline marketing, klasický – moderný prístup)
- Marketing mix – čo je marketing mix a načo je dobré ho poznať, marketing mix z pohľadu zákazníka
- Internetový marketing – hlavné prvky (webstránka, sociálne siete, email a videomarketing, blog, reklama, Google, mobile marketing..)
- Špecifiká ženského podnikania – worklife balance, emócie, psychika, sebadôvera versus strach, homeoffice
Cieľová skupina
živnostníci, SZČO, marketingoví pracovníci
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality