Detail kurzu

Praktické letné inšpirácie z oblasti HRM

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

Motto: Letné obdobie je vhodné na to, aby sme sa zastavili, zamysleli nad efektivitou práce, nad možnosťami, ktoré nám oblasť nášho pôsobenia prináša.

Ak sa chcete stretnúť s kolegami, zdieľať skúsenosti „best practicies“ z oblasti HRM, príďte na naše letné workshopy na témy „Ako zefektívniť HRM , personálne procesy a komunikáciu vo firme“. Budete mať príležitosť komunikovať a vymeniť si skúsenosti s lektorkou a konzultantkou Zdeňkou Brázdovou.

A ak sa chcete dozvedieť, čo všetko pozitívne môžete nájsť v sebe, v potravinách, aby ste mali deň nabitý energiou, lepší pracovný výkon, príďte na workshop „Energia na pracovisku – ako si ju udržať ?" s výživovou poradkyňou Katarínou Mocovou.

Viac informácií sa dozviete v programoch jednotlivých workshopov. Máte možnosť si vybrať ľubovolnú tému.

Obsah kurzu

23. júl 2013 Energia na pracovisku – ako si ju udržať ?

  • Zásady správneho štýlu života: energia verzus potraviny
  • Ako funguje ľudské telo a metabolizmus živín ?
  • Makroživiny a mikroživiny – vzájomný vzťah, čo v našom tele robia
  • Návrh vyváženého jedálneho lístka, potravinová pyramída
  • Individuálna práca s klientom – výživové poradenstvo, zostavenie jedálneho lístka
  • Sebapoznanie, vnútorné a vonkajšie stresory
  • Príčiny a prejavy stresu
  • Stres a jeho zvládanie
  • Stratégie zvládania stresu
  • Druhy a možnosti využitia antistresových cvičení
  • Efekt relaxácie

24.-25. júl 2013 Ako zefektívniť HRM vo firme? 1. deň:

  • Ako premietnuť stratégiu firmy do stratégie HRM, ako určiť v praxi priority v oblasti HRM
  • Aké modely riadenia HR útvarov sú vhodné pre rôzne typy firiem, aké úskalia a naopak výhody má klasický model riadenia HR útvarov a aké partnerský model HRM. Na čo si dať v praxi pozor pri prechode na partnerský model riadenia HR útvaru
  • Na čo sa musíme zamerať pri budovaní efektívneho interného aj externého HR marketingu
  • Externý HR marketing – ako vytvárať značku zamestnávateľa (Emloyer Brand) na externom trhu práce, využitie klasických marketingových nástrojov v rámci HR marketingu
  • Interný HR marketing – ako zvýšiť prestíž HRM vo firme, ako viac orientovať HRM na problémy firmy, ako zlepšiť vzťahy HR útvaru s manažérmi, ako lepšie predávať značku zamestnávateľa (Emloyer Brand) terajším zamestnancom, ako zefektívniť komunikáciu so zamestnancami …

2. deň

  • Aké trendy sú v zabezpečení jednotlivých HR procesov vo väzbe na súčasné ekonomické prostredie
  • Ako môže pomôcť systému HR procesov správne nastavený HR controlling …

Napríklad: ako nastaviť a revidovať požiadavky na spôsobilosť (popisy pracovných miest, kompetenčné modely), čo je dôležité pre správne personálne plánovanie, ako ošetriť proces náboru a výberu ako súčasť HR marketingu, ako správne riadiť procesy integrácie a adaptácie zamestnancov, ktoré metódy a nástroje riadenie a hodnotenie pracovného výkonu sú aktuálne, ako ich v praxi využiť, ako systematicky rozvíjať zamestnanca tak, aby to bolo efektívne, ako pracovať s talentami, s kľúčovými zamestnancami …

Tešíme sa na naše spoločné letné zastavenie…

Cieľová skupina

  • HR manažérom a vedúcim pracovníkom,
  • personalistom na rôznych úrovniach,
  • Pre všetkých zamestnancov, ktorí počas dňa pociťujú výkyvy svojho pracovného výkonu
  • Pre všetkých, čo si chcú udržať zdravie a výkon do vysokého veku
Poznámka k cene

Základný účastnícky poplatok 23. júl 2013 (1 deň) = 190,80 € s DPH; Základný účastnícky poplatok 24.-25. júl 2013 (2 dni) = 450 € s DPH; Základný účastnícky poplatok 23.-25. júl 2013 (3 dni) = 516 € s DPH

Hodnotenie




Organizátor