Detail kurzu

Psychológia marketingovej komunikácie

MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia

Popis kurzu

Účastníci sa naučia psychologické aspekty marketingu v online prostredí. Ako sa zákazníci v online prostredí správajú a čo ich motivuje, ako používajú web a ako ich motivovať k nákupu alebo inej želanej akcii.

Obsah kurzu

Časť 1: Gamifikácia: Psychológie hier a ich aplikácie v marketingu
Triedenie zákazníkov nie podľa veku a miesta ale podľa správania (player styles and behavior models)

  • Typy hráčov v online hrách a komunitách (Bartle & Amy Jo Kim)
  • Integrálna teória Kena Wilbera

Spoločenské rebríčky – ich využívanie a exploitácia v marketingu

  • Ako firmy zneužívajú znalosti psychológie a ľudského správania na exploitáciu zákazníkov
  • Na čo si dávať pozor a ako prekuknúť deštruktívne taktity
  • Základné kroky na nastavenie férového systému

Ako neustále odmeňovať zákazníkov + zamestnancov a neprerobiť na tom

  • Ako identifikovať existujúcu spätnú väzbu zákazníkom (feedback loops) a zlepšiť ju
  • Nastavovanie odmien (Reward structures)
  • Game design canvas + Role Playing Canvas (workshop pri ktorom si účastníci urobia z firmy hru)

Časť 2: Psychológia a použiteľnosť webov a aplikácií
Používatelia webov a aplikácií sú sebeckí, leniví a bezohľadní. Ako aplikovať princípy psychológie pri predvídaní a vysvetľovaní ich myslenia a správania.

  • Psychologické princípy použiteľnosti podľa oblastí: pozornosť, vizuálne vnímanie, pamäť a jazyk.
  • Fittsov zákon – a kedy neplatí
  • V koži používateľa – testovanie použiteľnosti webov a aplikácií.
  • Špecifiká mobilných zariadení.

Cieľová skupina

Marketingoví špecialisti, PR manažéri, Marketingoví manažéri, webdizajnéri

Poznámka k cene

obsahuje 8 hodinové praktické školenie s cvičeniami, občerstvenie, kvalitné materiály.

Hodnotenie




Organizátor