Detail kurzu

Raketový Copywriting III. - psychológia v textoch, taktika predajného písania a inšpirácia nielen pre pokročilých

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Ste tvorcom obsahu na web stránke, píšete reklamné texty alebo články? Nie ste na začiatku, ale zároveň priznávate, že nie ste práve majster slova, či profesionálny copywriter? Potom je tento kurz presne pre vás. Dobrý copywriter musí nielen vedieť písať pútavo, ale aj predajne. Chcete písať tak, aby mali ľudia chuť u vás nakupovať? Kurz raketový Copywriting III. sa zaoberá psychológiou v textoch, ktorá má nesmierny vplyv na motiváciu zákazníka ku kúpe. Ak sa naučíte marketingové taktiky vychádzajúce z psychológie, dokážete písať texty, ktoré sú presvedčivé a vedia pošťuchnúť zákazníka ku konverzii. Čo sa naučíte: Prebudíme vo vás takého malého psychológa a skúseného predajcu. Taký, ktorý vie, čo povedať v textoch ľuďom, aby ich pozitívne motivoval ku kúpe. Na kurze sa preberajú marketingové taktiky ako hodnotenia, recenzie, limitovaná ponuka, písanie cien a zliav, reciprocita, noha vo dverách, konkrétnosť, abstrakcia, storytelling, nezmyselná ponuka a mnoho ďalších. Naučíte sa viac ako 30 techník vychádzajúcich z psychológie. Navyše zoradených v parádnej prezentácii (kópiu si odnesiete so sebou).

Obsah kurzu

Opakovanie

Psychológia a presviedčanie 

  • Emócie predávajú
  • Ako robia zákazníci nákupné hodnotenia 
  • Úvod do psychológie v marketingu
  • Motivácia vs. manipulácia
     

Predajné techniky overené výskumom

  • Džemový experiment a veľkosť ponuky
  • Nezmyselná ponuka
  • Sociálny dôkaz
  • Ako získať hodnotenia a recenzie
  • Využívajme recenzie
  • Apple a sociálna súťaživosť
  • Reciprocita
  • Limitovaná ponuka
  • Noha vo dverách 

Ako zvýšiť konverzie zmenou tvaru cien a zľavy

  • Kedy písať zľavu v € a kedy v percentách
  • Ako kúskovať pravidelné platby 

 

Ako štrukturovať obsah podľa vzorcov čítania

  • Aké dlhé vety písať = zrozumiteľnosť
  • Ako ľudia čítajú obsah a web
  • Kam umiestniť najdôležitejšie informácie
  • Infografika ako zvýraznenie obsahu 
  • Začnite problémom alebo prínosom

Pútavejšie nadpisy a podnadpisy

  • Čísla v nadpisoch
  • Neurčitok v nadpise alebo keď je TE na konci slova
  • Príbeh na pokračovanie, alebo keď ochutnávka funguje
  • Nepochopená angličtina - tykanie a neurčitok
  • Slovo ALE a PRETOŽE
  • Kašlite na slabé slová, máte predávať a nie robiť úvahy
  • Virtuálny čas nefunguje, skúsme byť konkrétny

Charakter a tón vášho písania 

  • Uvedomte si, akým štýlom píšete – tone of voice
  • Archetypy v tone of voice 
  • Netvárte sa, že ste jediný na trhu, priznajte si konkurenciu
  • Odzbrojte čitateľa – najprv problém, potom riešenie
  • Povedzte ľuďom, čo sú zač, nie čo robia
  • Storytelling a rozprávanie príbehov
  • Abstrakcia si vyžaduje prirovnanie
  • Konkrétnosť vyhráva
  • Kedy chce zákazník produkt
  • Na komunikáciu používajme ľudí
  • Personalizácia bez znalosti mena 
  • Snažme sa o pozitíva – potrebujeme energiu
  • Negatívna motivácia má svoj význam
  • V tomto kurze, tento kurz alebo používajme činný a trpný rod
  • Synonymá a striedanie vzhľadu slova
  • Neskľučujte sa na jednu vlastnosť, cieľová skupina nie je jeden človek
  • Nebojte sa negatív a spravte z toho pozitívum
  • Pýtajte sa a používajte otázky, odpovedzte si

Zhrnutie a diskusia 

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať