Detail kurzu
Raketový Copywriting VI. - tvorba značky (brandu), stratégia a efektívna brandová komunikácia, employer branding
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Budovanie značky má podľa mnohých výskumov obrovský vplyv na dlhodobé zvyšovanie predajov a rast firmy. Aj preto sú tak úspešné značky ako Apple, Martinus, či Alza. Vedeli ste, že až 77% spotrebiteľov sa rozhoduje pri nákupe na základe imidžu značky? Robiť len výkonnostný marketing už dnes nestačí. Vďaka silnému brandu môžete taktiež ľahšie stanoviť prémiové ceny za tovary, či služby a ušetriť na mediálnych nákladoch. Naučte sa, ako robiť branding malých aj veľkých firiem v tomto praktickom kurze, ktorý je vedený oceňovaným reklamným expertom.
Čo sa naučíte:
V tomto komplexnom kurze sa naučíte najmodernejšie princípy, ako robiť úspešnú brandovú komunikáciu, aké kanály využiť a koľko do toho investovať. Zistíte, ako vytvoriť zapamätateľný názov firmy, logo, či vizuálnu identitu. Či už vy sami alebo s pomocou freelancera, či agentúry. Dozviete sa, ako sa robí pozicioning a čím odlíšiť značku v dnešnom hyperkonkurenčnom prostredí, aby ste neboli len ďalšou šedou myškou. Predstavíme si aj metódy employer brandingu a ich implementáciu do praxe.
Pre koho je kurz určený:
Funkčné princípy budovania zapamätateľnej značky by mal ovládať nielen dobrý copywriter, ale aj brand manažér, marketér, kouč, maklér, či podnikateľ, ktorý zvažuje vytvorenie novej firmy, rebranding alebo brandovú komunikáciu. Kurz je určený pre začínajúcich aj pokročilých copywriterov a marketérov, ktorí sa chcú naučiť, ako využiť aktuálne trendy a metódy brandingu v praxi.
Obsah kurzu
Úvod do značky a pojmy
- Čo je to značka
- Čo je to branding
- Employer branding
- Personálny branding
- Rebranding
- Debranding
Prečo potrebujete budovať značku
- Ako vplýva na predaje a nákupné správanie
- Konkurencia na každom kroku
- Brandová vs. taktická komunikácia
- Fyzická a mentálna dostupnosť
- Emócie vs. rácio v marketingu
- Koľko investovať do budovania značky
- Zľavy a ich dopad na značku
- Unikátny produkt vs. unikátna značka
- Ako sa meria značka
Ako vytvoriť stratégiu značky
- Analýza konkurencie
- Cieľové skupiny vs. jobs to done vs. CEP
- Trendy na vašom trhu
- Potrebujem poslanie
- Misia, vízia, hodnoty
- Pozicioning, brandová idea a atribúty
- 5 otázok
Ako nebyť len ďalšia šedá myška
- Dištinktívne assety
- Názov firmy
- Doména a ochranná známka
- Logo
- Osobnosť značky
- Tone of voice
- Slogan
- Fonty a kde ich nájsť zadarmo
- Ako si vytvoriť farebnú paletu značky
- Maskot
- Vizuálny štýl
- Obal produktu
- Zvučka
- Vôňa
- Logo manuál, dizajn manuál, brand manuál
Ako vytvoriť názov, logo a vizuálny štýl
- Sám vs. freelancer vs. agentúra
- Kde hľadať dobrých freelancerov a agentúry
- Ako vymýšľať názov
- Typy názvov firiem
- Generátory názvu a loga
- Kde hľadať inšpirácie
- Ako si nastaviť vizuálny štýl
- Najčastejšie chyby
- Ako to má vyzerať (top inšpirácie)
Budovanie značky v komunikácii
- Kampane
- Storytelling
- Goodvertising
- Komunikačné kanály na budovanie brandu
- Čo viete robiť aj s maličkým rozpočtom
Employer branding
- Prečo je dôležitý
- Interný vs. externý EB
- Aktuálne trendy a inšpirácie
- Analýza a ciele
- Stanovte si EVP
- Ako vytvoriť ambasádorov firmy
- Ako má vyzerať kariérna stránka
- Nástroje employer brandingu
- Ako napísať pracovnú ponuku
- Základné princípy EB na Linkedine
Personálny branding
Rebranding
Zhrnutie a diskusia
Hodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality