Detail kurzu
Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu - Mgr. Katarína Hreusová
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
Popis kurzu
Obsah kurzu
PopisAko bonus získa každý účastník školenia zdarma:
- Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní
- Priebeh zákazky
- Základné postupy verejného obstarávateľa – finančné limity
- Opis predmetu zákazky
- Predpokladaná hodnota zákazky a spôsob jej určenia
- Výzva na predkladanie ponúk, súťažné podklady
- Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní
- Určenie podmienok účasti
- Technická alebo odborná spôsobilosť
- Spôsoby preukazovania podmienok účasti
- Stanovenie kritérií na vyhodnotenie ponúk
- Spôsoby vyhodnocovania ponúk
- Návrh zmluvy – povinná súčasť SP
- Vysvetľovanie/dopĺňanie do súťažných podkladov
- Žiadosť o nápravu proti podmienkam súťaže
- Predkladanie ponúk/ otváranie ponúk
- Zriadenie komisie
- Konflikt záujmov
- Vyhodnocovanie a vysvetľovanie podmienok účasti
- Vyhodnocovanie a vysvetľovanie ponúk
- Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
- Uzavretie zmluvy/register partnerov verejného sektora
- Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
- Vyhotovenie referencie
- Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
- Dokumentácia z verejného obstarávania (archivácia 10 rokov)
- Sociálne hľadisko vo verejnom obstarávaní od 1.1.2020
HARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia
9.00 – 11.00 prednáška
11.00 – 12.00 obedová prestávka
12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou
Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenie, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.
Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.
Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.
Profil lektora:
Mgr. Katarína Hreusová
Pôsobí na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania na Úrade pre verejné obstarávanie. Má niekoľkoročné pracovné skúsenosti s verejnými zákazkami rôzneho druhu. Špecializuje sa na celý proces verejného obstarávania od prípravy až po realizáciu zmysle zákona o verejnom obstarávaní pre zákazky na dodanie tovaru, poskytnutie služieb, uskutočnenie stavebných prác, pripravuje dokumentáciu potrebnú pre zabezpečenie komplexného procesu VO, poskytuje metodickú činnosť v oblasti VO, realizuje školenia a poskytuje poradenstvo vo verejnom obstarávaní. V minulosti pracovala na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania v Žilinskom samosprávnom kraji.
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality