Detail kurzu

Zadávanie podlimitnej zákazky, zákazky s nízkou hodnotou a zákazky financované z fondov EÚ vrátane kontrolného mechanizmu - Mgr. Katarína Hreusová

Poradca podnikateľa, spol. s r.o.

Popis kurzu

Verejné obstarávanie so sebou nesie rozsiahlu problematiku, ktorá vás vždy môže niečím novým prekvapiť. Školenie je určené všetkým osobám, ktoré pôsobia alebo chcú pôsobiť v oblasti verejného obstarávania na strane verejných obstarávateľov a obstarávateľov, uchádzačov/záujemcov, ale i ďalším, ktorí majú o oblasť verejného obstarávania a s ňou spojenú aplikáciu v praxi záujem.

Obsah kurzu

Popis

Ako bonus získa každý účastník školenia zdarma:

  • Služby daňovej a mzdovej pohotovosti – odborníci odpovedajú na vaše otázky počas 30 dní

Program
  • Priebeh zákazky
  • Základné postupy verejného obstarávateľa – finančné limity
  • Opis predmetu zákazky
  • Predpokladaná hodnota zákazky a spôsob jej určenia
  • Výzva na predkladanie ponúk, súťažné podklady
  • Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní
  • Určenie podmienok účasti
  • Technická alebo odborná spôsobilosť
  • Spôsoby preukazovania podmienok účasti
  • Stanovenie kritérií na vyhodnotenie ponúk
  • Spôsoby vyhodnocovania ponúk
  • Návrh zmluvy – povinná súčasť SP
  • Vysvetľovanie/dopĺňanie do súťažných podkladov
  • Žiadosť o nápravu proti podmienkam súťaže
  • Predkladanie ponúk/ otváranie ponúk
  • Zriadenie komisie
  • Konflikt záujmov
  • Vyhodnocovanie a vysvetľovanie podmienok účasti
  • Vyhodnocovanie a vysvetľovanie ponúk
  • Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk
  • Uzavretie zmluvy/register partnerov verejného sektora
  • Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
  • Vyhotovenie referencie
  • Súhrnná správa o zákazkách s nízkymi hodnotami
  • Dokumentácia z verejného obstarávania (archivácia 10 rokov)
  • Sociálne hľadisko vo verejnom obstarávaní od 1.1.2020

 

HARMONOGRAM:
8.30 – 9.00 prezentácia účastníkov školenia

9.00 – 11.00 prednáška

11.00 – 12.00 obedová prestávka

12.00 – 15.00 prednáška spojená s diskusiou

 

 

Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenie, organizačné náklady, pracovné materiály, teplý obed.

Účastníci seminára v hoteli Saffron môžu využiť parkovanie v areáli hotela alebo na podzemnom parkovisku za zľavnenú cenu 8 eur na celý deň.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať do 3 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry (príp. proforma faktúry), najneskôr však 3 pracovné dni pred konaním školenia.


Profil lektora: 

Mgr. Katarína Hreusová

Pôsobí na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania na Úrade pre verejné obstarávanie. Má niekoľkoročné pracovné skúsenosti s verejnými zákazkami rôzneho druhu. Špecializuje sa na celý proces verejného obstarávania od prípravy až po realizáciu zmysle zákona o verejnom obstarávaní pre zákazky na dodanie tovaru, poskytnutie služieb, uskutočnenie stavebných prác, pripravuje dokumentáciu potrebnú pre zabezpečenie komplexného procesu VO, poskytuje metodickú činnosť v oblasti VO, realizuje školenia a poskytuje poradenstvo vo verejnom obstarávaní. V minulosti pracovala na pozícií vedúcej oddelenia verejného obstarávania v Žilinskom samosprávnom kraji.


Hodnotenie




Organizátor